SJ
F1 asijan tuntia
- Liittynyt
- 6.9.2011
- Viestit
- 6307
Elliothan päin vastoin sai ylennyksen alkukaudesta, kun se oli James Ellison, joka sai alennuksen zeropod-konseptistaan.Mike Elliott lähtee Meseltä. Liekö saanut jopa monoa zeropod-konseptistaan.
Elliothan päin vastoin sai ylennyksen alkukaudesta, kun se oli James Ellison, joka sai alennuksen zeropod-konseptistaan.Mike Elliott lähtee Meseltä. Liekö saanut jopa monoa zeropod-konseptistaan.
Noinhan ne usein tuppaa sen hoitamaan.Elliothan päin vastoin sai ylennyksen alkukaudesta, kun se oli James Ellison, joka sai alennuksen zeropod-konseptistaan.
Joitain vuosia sitten oli hieman kysymysmerkkejä Interlagosin tulevaisuudesta, hyvä ettei enää. Kalenterin paras rata.Brasilian gp kalenterissa ainakin vuoteen 2030 asti.
https://www.motorsport.com/f1/news/brazilian-grand-prix-signs-f1-contract-to-2030-/10542024/
Kyllähän tämän kaikki tietää, Verstappen on vaan ainoa joka sen viitsii sanoa ääneen.Max on oikeassa mielipiteensä kanssa, Vegasin kisassa ei ole kyse kilvanajosta, vaan showsta.
https://www.autosport.com/f1/news/verstappen-las-vegas-f1-race-more-for-the-show-than-the-racing-itself/10541990/
Ainakin nopeuserot tallien välillä ovat pienempiä kuin koskaan. Siitä ehkä seuraa ohittamisen vaikeus. Nyt et pääse ohi jos olet alle kaksi kymmenystä edellä ajavaa hitaampi. Joskus tuo ero on ollut sekunnin.Hauska kun nyt on kaksi kautta kohta ollut nää uudet autot käytössä niin aluksi oli aika paljon kisailua ja perässä seuraamista jne. Nyt ainakin omasta mielestä kisa on muuttunut samanlaiseksi kuin aikaisemmin. Noopeuserot pitää olla valtavia että ohi pääsee ja uuden konseptin hyödyyt on aika lailla haihtunut. Tosin tämä oli oletettua. Näin se käy aina kun tiimit kehittyy.
Kyllä ainakin omalla mutulla nyt on ollut enemmän ja läheisempää kilvanajoa. Jos esim. Red Bullin molemmat kuskit olisivat tunareita, niin MM-sarja olisi todella jännittävä, tai jos tuota yhtä tallia ei olisi, tulos olisi sama.Hauska kun nyt on kaksi kautta kohta ollut nää uudet autot käytössä niin aluksi oli aika paljon kisailua ja perässä seuraamista jne. Nyt ainakin omasta mielestä kisa on muuttunut samanlaiseksi kuin aikaisemmin. Noopeuserot pitää olla valtavia että ohi pääsee ja uuden konseptin hyödyyt on aika lailla haihtunut. Tosin tämä oli oletettua. Näin se käy aina kun tiimit kehittyy.
Näiltä jämätalleilta ei kyllä tiedä, että mitä niiltä voi odottaa. Muistan kun Minardi joskus 2004–05 julisti isoon ääneen tuovansa viimeinkin täysin uuden auton ja että odotukset ovat kovat, niin ei se meno juurikaan parantunut. Ero kärkeen putosi ehkä sekunnilla, mutta kun talli oli kolme sekuntia toiseksi hitainta perässä, niin ilo jäi kovin laihaksi. Sauberinkin kohdalla voi käydä niin, että uusi auto on täysi susi. Autossa voi myös olla paljon lastentauteja ja ensi kausi menee sitten niiden korjailuun. Ei taida Bottas päästä nauttimaan hedelmistä, kun soppari päättyy ensi kauteen.Sauberille kokonaan uusi auto ensi vuodeksi. Key hyppää puikkoihin teknisenä johtajana, niin kaipa sielä ainakin nykyistä parempi auto tulee ulos
https://www.racefans.net/2023/11/08/key-to-produce-completely-new-design-for-saubers-first-post-alfa-romeo-car/
Kyllä hän pääsee - muijansa poimimista.Ei taida Bottas päästä nauttimaan hedelmistä, kun soppari päättyy ensi kauteen.
Meinaatko siis että Bottaksesta kuoriutuu trans-nainen joka alkaa harrastaa esim. marjojen tai muun vastaavan poimimista?Kyllä hän pääsee - muijana poimimista.![]()
Hauska vitsi.Meinaatko siis että Bottaksesta kuoriutuu trans-nainen joka alkaa harrastaa esim. marjojen tai muun vastaavan poimimista?
Ei kai transseksuaalisuus estä harrastamasta mitä tahansa lajia?Meinaatko siis että Bottaksesta kuoriutuu trans-nainen joka alkaa harrastaa esim. marjojen tai muun vastaavan poimimista?