No onhan se nyt tullut jo selväksi ettei Bottas halua sarjaan ajamaan pelkästään voitoista ja mestaruudesta vaan pyörimään mukaan rakkaudesta lajiin.Jos tulee, niin ainakaan Cadillacilla ei ole mitään saumaa häntäpäästä keskikastiin useampaan vuoteen. Kestää ainakin Valen ajouran verran saada autoa, prosesseja, johtoa, ym toimimaan.
Huhuja asiasta
https://www.f1oversteer.com/news/sergio-perez-has-now-fallen-behind-brilliant-driver-in-race-to-sign-for-cadillac-f1-in-2026/
Oma mielipide kilpailumielessä on, että pysyisi vaan poissa, jos Cadillac on vaihtoehtona. Toki se varmasti muuten on hyvin mielenkiintoinen projekti olla starttaamassa uutta projektia.No onhan se nyt tullut jo selväksi ettei Bottas halua sarjaan ajamaan pelkästään voitoista ja mestaruudesta vaan pyörimään mukaan rakkaudesta lajiin.
Tavoitteena ei tietenkään voi olla se, että Cadillac olisi uran viimeinen talli, mutta voi sieltä ponnistaa vielä. Aina silloin tällöin joku keskikastin kuski saa tilaisuuden kärkitallissa vielä myöhemmälläkin iällä.Oma mielipide kilpailumielessä on, että pysyisi vaan poissa, jos Cadillac on vaihtoehtona. Toki se varmasti muuten on hyvin mielenkiintoinen projekti olla starttaamassa uutta projektia.
Bottas täyttää elokuussa jo 36. Ei nyt tietysti mikään ole mahdotonta, mutta pitäisi aikamoinen suonenvetokausi kyllä ajaa että tuolta 37+ vuotiaana Cadillacilta vielä isompaan tiimiin kiivettäisiin.
Juu. Buttas on ihan nopea aika-ajokuski, mutta kilpailijan asenteessa ja taidoista tulee sanomista,Kuha pääsee pari kautta vielä suhaamaan ja siitä sujuvasti muihin sarjoihin. Isot ovet on kiinni ja pysyyy
Mikäs moottori Cadillacille oli luvassa? Pärjänneekö Audin nuhapumppua vastaan?Bottas takaisin vaan. Nähtäisiin Bottas vs Hulk hännillä ellei Hulkki livahda taas keskisakkiin.
Ferraria ensi alkuun ja omalla koneella tarkoitus ajaa kaudesta 2028 alkaen. (Vähän kyllä epäilen.)Mikäs moottori Cadillacille oli luvassa? Pärjänneekö Audin nuhapumppua vastaan?
Ei siinä olisi mitään seurattavaa. Cadillac on uusi talli ja siltä vie oman aikansa saada autoa kulkemaanBottas takaisin vaan. Nähtäisiin Bottas vs Hulk hännillä ellei Hulkki livahda taas keskisakkiin.
Haas ei rakentanut/suunnitellu itse autoaan, vaan se tuli yhdeltä kokeneimmista valmistajista ja jo seuraavat vuodet näyttivät, että miten suuri tuuri siinä samalla kävi.Jos otetaan verrokiksi Haas, eli edellinen uusi talli sarjassa, niin kyllä tulokastallikin voi ihan pirteän kauden ajaa. Grosjean sijoittui sarjassa sijalle 13 ja Haas oli Renault'n, Sauberin ja Manorin edellä kahdeksas.
Toki Haas silloin osti niin paljon tavaraa Ferrarilta, ettei nykysääntöjen puitteissa taida olla edes mahdollista.
Mitään uutta nousua Bottaksen uralle en millään pysty näkemään, mutta Cadillacille hänellä voisi hyvinkin olla vielä annettavaa ainakin muutaman kauden ajaksi.
Ja Audilla oma pata kun taas Cadillacilla Ferrarin. Kyllä siinä voi olla ainekset kovaan vääntöön hännillä Cadillacin kanssa. Jos ottaa Cadillacilla tai Audilla pataan tallikaverilta niin on automaattisesti Cadillac- ja Audihistorian surkein kuski. Titteleitä siis jaossa.Ei siinä olisi mitään seurattavaa. Cadillac on uusi talli ja siltä vie oman aikansa saada autoa kulkemaan
Mielenkiintoista. Checo vahvisti että Maxikin on yrittänyt puuttua auton vaikeaan ajettavuuteen jo 2023 aikana - mutta heitä ei kuunneltu.Checolla alkaa sanainen arkku aukeamaan. Kertoo, että auton kehitys meni 2023 vuodesta mahdottomaksi ja kertoo myös taustaa, kun tuli Albonin tilalle. Horner kertoi, että ajavat kahdella ukolla vain, kun on pakko ym.
https://www.foxsports.com.au/motorsport/formula-one/deep-down-they-regret-it-prez-opens-up-on-where-it-all-went-wrong-at-red-bull/news-story/c77e03bc0aced7e95f12ef262b8a17a2
Sikäli saa Perezin vähän huonoon valoon kun sanoo että auto oli mahdoton ajaa vaikka samaan aikaan naapuri vetää ennätykset uusiksi samalla autolla vaikka molemmat valittavat yhä hankalammaksi menevää autoa.Mielenkiintoista. Checo vahvisti että Maxikin on yrittänyt puuttua auton vaikeaan ajettavuuteen jo 2023 aikana - mutta heitä ei kuunneltu.
Tästähän voisi päätellä että autoa on kaikin mahdollisimman keinoin tehty nopeammaksi, sen sijaan että sitä oltaisiin viety Maxin haluan kehityksen suuntaan. Tämähän sotii eräiden hokemaa agendaa vastaan, jotta auto rakennettaan vain Maxia silmällä pitäen.
Eron tekee se, että Red Bullin kuskikatraasta vain Max pystyy sopeutumaan noin vaikeaan autoon.
Ei kun kyllä se auto tehdään vain ja ainoastaan Maxille. Mitä sitä suotta näitä tallin toista autoa ajaneita uskomaan, koska kyllä näppäimistön kuluttajat tietää paremmin.Mielenkiintoista. Checo vahvisti että Maxikin on yrittänyt puuttua auton vaikeaan ajettavuuteen jo 2023 aikana - mutta heitä ei kuunneltu.
Tästähän voisi päätellä että autoa on kaikin mahdollisimman keinoin tehty nopeammaksi, sen sijaan että sitä oltaisiin viety Maxin haluan kehityksen suuntaan. Tämähän sotii eräiden hokemaa agendaa vastaan, jotta auto rakennettaan vain Maxia silmällä pitäen.
Eron tekee se, että Red Bullin kuskikatraasta vain Max pystyy sopeutumaan noin vaikeaan autoon.
Sanoihan tuo viime vuonnakin moneen kertaan ja, että keulan kanssa on menty jo yli.Sikäli saa Perezin vähän huonoon valoon kun sanoo että auto oli mahdoton ajaa vaikka samaan aikaan naapuri vetää ennätykset uusiksi samalla autolla vaikka molemmat valittavat yhä hankalammaksi menevää autoa.
Näin jälkiviisana täytyy todeta että ehkä Perezin potkut oli jopa virhe loppujen lopuksi. Mutta olihan se kestämätön tilanne siinä vaiheessa kun ei vielä tiedetty että ei sitä autoa pysty kukaan muukaan kakkoskuski kesyttämään vaan piti tehdä jotain ratkaisuja. Ja nyt tiedetään että kuskin vaihtaminen ei ollut ratkaisu.