Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5782
Tälläistä se tulee olemaan varmasti lähes koko vuoden. Oppirahat on jokaisen maksettava.
Toyota oli edellinen täysin tyhjästä luotu talli ja silloin laitettiin miljardi rahaa ja ajeltiin testiautolla poskettomasti, jo ennen ekaa kauden alkua. Haasia en ehkä lue sinänsä samalle viivalle, kun auto tuli, Ferkun osia lukuunottamatta, Dallaralta, vaikka sinänsä sekin uusi oli, mutta ei rake tanut otse autoa.
Pitkä tie on Cadillacilla edessä, ennen sen ihmeempiä tuloksia
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5782
Antonelli meni tänään taas kovaa. RBllä oli paljon omituisia ongelmia; motti hyytyi kummallakin 3.mutkassa, Maxin penkki päin persettä, mutta Max ajoi sinänsä ihan hyvän ajan mediumeilla ja oli vissiin jopa pehmeillä ajellutta Russelia nopeampi.
Ferkulla riittää hommaa tasapainon kanssa ja Mäkki oli luistelustaan huolimatta taas hyvin nopea
 
Ylös