BJohnson
Ukrainan aseistaja 🇺🇦
- Liittynyt
- 11.3.2020
- Viestit
- 8237
Kyllä on karmeaa katsottavaa, kun molemmat autot seisoo varikolla.Cadillac se vain viikonlopusta toiseen kirjaimellisesti leviää radalle.
Aston yli sekunnin hitaampia kuin kolmanneksi hitain talli.