BJohnson Ukrainan aseistaja 🇺🇦 Liittynyt 11.3.2020 Viestit 8237 Eilen klo 21:54 #801 Nyt rupee Allulla nakertaa.
Bukko ukkeli Liittynyt 26.3.2019 Viestit 5852 Sijainti banjo Eilen klo 22:16 #802 Eikös Newey ole tallipäällikkö? Ei hoida hommiaan? Ja suunnitteleeko edes päivityspaketteja?
F1-fani82 Well-known member Liittynyt 26.11.2007 Viestit 9272 Sijainti Vantaa 10 minuuttia sitten #803 Bukko sanoi: Eikös Newey ole tallipäällikkö? Ei hoida hommiaan? Ja suunnitteleeko edes päivityspaketteja? Klikkaa laajentaaksesi... Newey sai lähteä tallipäällikön tontilta. Kehnon auton kyllä suunnitteli, Hondan piikkiin ei mene kaikki.
Bukko sanoi: Eikös Newey ole tallipäällikkö? Ei hoida hommiaan? Ja suunnitteleeko edes päivityspaketteja? Klikkaa laajentaaksesi... Newey sai lähteä tallipäällikön tontilta. Kehnon auton kyllä suunnitteli, Hondan piikkiin ei mene kaikki.