BJohnson Ukrainan aseistaja 🇺🇦 Liittynyt 11.3.2020 Viestit 8238 Eilen klo 21:54 #801 Nyt rupee Allulla nakertaa.
Bukko ukkeli Liittynyt 26.3.2019 Viestit 5852 Sijainti banjo Eilen klo 22:16 #802 Eikös Newey ole tallipäällikkö? Ei hoida hommiaan? Ja suunnitteleeko edes päivityspaketteja?
F1-fani82 Well-known member Liittynyt 26.11.2007 Viestit 9272 Sijainti Vantaa 42 minuuttia sitten #803 Bukko sanoi: Eikös Newey ole tallipäällikkö? Ei hoida hommiaan? Ja suunnitteleeko edes päivityspaketteja? Klikkaa laajentaaksesi... Newey sai lähteä tallipäällikön tontilta. Kehnon auton kyllä suunnitteli, Hondan piikkiin ei mene kaikki.
Bukko sanoi: Eikös Newey ole tallipäällikkö? Ei hoida hommiaan? Ja suunnitteleeko edes päivityspaketteja? Klikkaa laajentaaksesi... Newey sai lähteä tallipäällikön tontilta. Kehnon auton kyllä suunnitteli, Hondan piikkiin ei mene kaikki.
BJohnson Ukrainan aseistaja 🇺🇦 Liittynyt 11.3.2020 Viestit 8238 minuutti sitten #804 Allu ihmetteli että onko muilla rahanpainokone, kun heiltä on rahat loppu? Paljonko tuhlattu paskaan autoon ja kalliiseen suunnittelijaan?
Allu ihmetteli että onko muilla rahanpainokone, kun heiltä on rahat loppu? Paljonko tuhlattu paskaan autoon ja kalliiseen suunnittelijaan?