Katsotaas.
3,5 pistettä. Tosin Tsunodan ja Alonson ensi kaudet odottaa vielä sen alkamista, mutta näillä näkymin kaverit ajaa.
Noloin huti on 4. kohta. Mäkkäri oli tosi hyvä.
Oli joo epätasaisempaa ajamista kuin Nortilla. Muutamassa kisassa oli pakan nopein jäbä, mutta välillä tuntui, ettei vaan lähtenyt. Toki voi olla säätöongelmiakin yms. mutta, ei vaan löytynyt rytmiä ja flowta.