Hakutulokset

  1. BJohnson

    Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

    Että 20 paalua ja 78 podiumia ei säväytä? No eikun Hulkia kannustamaan! Ruputallien Ruusperi.
  2. BJohnson

    F1 kausi 2025-Jännittävin vuosikausiin?

    Vois kuvitella että ensi kaudella on tasaista, kun säännöt olleet melko samat pitkään. Toivotaan näin. En usko että Red Bull tekee toista yhtä hankalaa autoa, kun kesken kauden nyt kielletty jarrujärjestelmä on huomioitu auton suunnittelussa.
  3. BJohnson

    Mclaren 2026: It's "not" about the car

    Kyllä on Perez halpa jätkä Red Bullille. ” McLaren pääsi juhlimaan ensimmäistä merkkimestaruuttaan F1:ssä lähes 30 vuoteen. Mestaruudella oli kuitenkin myös hintansa. Erinomaisen kauden jälkipuoliskon ansiosta Lando Norris ja Oscar Piastri pystyivät kiidättämään McLareninsa valmistajien...
  4. BJohnson

    Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

    En nyt ota yllä olevaan sen enemmän kantaa, koska kuuluu luokkaan persesilmä, jokaisella on omansa. Mutta nopeudesta sen verran, että taitaa olla Q3:seen selviytymisessä ennätys, mitä koskee peräkkäisiä suorituksia. 103 kappaletta. Hats off! 🎩
  5. BJohnson

    Abu Dhabin jälkikausikokeet

    Eikös se olisi parempi olla tuolilla? Kun tuoli kaapattu. Vai ratinkaappaajat tuolilla?
  6. BJohnson

    Abu Dhabin jälkikausikokeet

    Yuki
  7. BJohnson

    Abu Dhabin jälkikausikokeet

    Carlos ja Hulk
  8. BJohnson

    Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

    Annan 9- ihan vaan siitä syystä että on kiitettävä.
  9. BJohnson

    Abu Dhabin jälkikausikokeet

    Red Bullilla 252 kierrosta! :oops: Ferrari 275. On kyllä mahtavia määriä. Astonkin yli 250. Siellä on tehty duunia. Näin kauden lopussa, kun vielä tekniikka on hierottu aika tikkiin luotettavuuden suhteen, niin mikäs siinä. Antonellilta hyvää ajoa.
  10. BJohnson

    Abu Dhabin jälkikausikokeet

    Ja ohessa setti kokeisiin: 2024 Pirelli test full line up Team Pirelli Test Driver Young Driver McLaren Lando Norris/Oscar Piastri Patricio O'Ward Ferrari Charles Leclerc Arthur Leclerc/Antonio Fuoco Red Bull Yuki Tsunoda Isack Hadjar Mercedes George Russell Frederik Vesti/Kimi...
  11. BJohnson

    #63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

    Ei pisteillä tai mestaruuksilla ole merkitystä, jos se on Hallipojan agendaa vastaan. Sitten voi vaikka laskea prosentteja per ajettu kierros. Tai ohituksia kauden aikana. Tai talitinttejä puussa.
  12. BJohnson

    Formula 1 - 2024 - 24 - Abu Dhabin GP

    Välillä Jallikaiselle käy tulokset ja väliillä vaan fiilis. 🐶
  13. BJohnson

    #63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

    😂😂😂🥳 HUUTONAURUA!
  14. BJohnson

    Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

    Eli yritätkö sanoa, ettei Bottasta voi Suomessa pitää minään, kun Brasiliassa (joka nyt sattumalta on ihan futismaa) ei 10 voiton kuski ole mitään? Kampeaahan ne Saloa, Vainiota, Kovalaista entisinä tähtikuskeina kaiken maailman ohjelmiin asiantuntijoiksi. Veikkaan että Hulkenbergiäkin pidetään...
  15. BJohnson

    Syön Parhaillaan

    Tein paistettua riisiä ensimmäistä kertaa ja puraisin raakaa inkivääriäkin ensimmäistä kertaa. 😅
  16. BJohnson

    #63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

    Kyllä, Freddien ja Mattian välistä aikaa tarkoitin. Pakkohan Sauberin on pärjätä paremmin ensi kaudella, kun jotain kokenut tallipäällikkö ruorissa, kuin "nobody".
  17. BJohnson

    #63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

    Saas nähdä Sauberin ensi kauden tuloskunto. Nythän siellä on Binotto häärimässä heti alusta alkaen. Jos jotain nyt voi Bottaan jutuista päätellä, niin tallissa meni kaikki vitux kun Freddie lähti Ferrarille. Josko joku järjestys nyt olisi touhuissa eikä temu-pyöränmuttereita enää valmistettaisi...
  18. BJohnson

    Kuskispekulaatiot 2027: Uudet myllyt korkattu

    Kyllähän Perze on huippu tallikaveri Maxille. Ei tarvii paljoa stressata, etteikö se pyllistä, kun pyytää.
  19. BJohnson

    #63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

    Höh. Itsellä ei ole Ykää tai Nelliä vastaan mitään. Tais käydä niin, että sinä aikana kun Hämis ja Ykä oli samassa tallissa, niin Hämis vei niukasti yhteispisteet.
Ylös