Veikkaan että Albon matkustaa Britti-passilla. Syntynyt Lontoosssa ja isä britti. Ei ole asunut koskaan Thaimaassa. Äitinsä on saanut 6 vuotta vankeutta petoksista. Brittipassilla ei tarvitse viisumia useimpiin kisamaihin, toisin kuin Thaimaan passilla.
Veikkaan että jos Red Bull on nopea tänä vuonna, niin syy on se että Newey on tehnyt pohjatyön siihen. Ja jos auto on hidas, niin syy on se, ettei Newey ole tehnyt tätä autoa.
Toisaalta aika kauhea ajatus, että aivan eksysissä oleva kuski pystyy roikkumaan kärkitallissa mukana pelkästään sponsoreiden avulla. Ehkä ottavat tästä opiksi jo pelkästään sopimusta sopiessa sponssien kanssa?
Niin varsinkin, kun etukäteen muut julisti, että sapaattivapaan takia tulisi olemaan ihan pihalla renkaiden kanssa, niin renkaatpa olikin se vahvin puoli Lotarin ja Kimin kombossa.