Miksi olisin. Sun luetun ymmärryksesi on ihan säälittävää. Tai no muutenkin. Keskustelet mielummin muista kirjoittajista, kuin esim. kisatapahtumista.
Ehkä tulit housuihin nyt tuostakin väärinymmärtämisestä. Joten ihan hyvä juttu sulle siis.
Ei ole tosiaan. Saas nähdä saako auton edes tikkiin kauden aikana? Meni viime kausikin aika vihkoon loppujen lopuksi. Yhdellä kuskilla tulokset periaatteessa.