Listalta hain kahta Toyota junior kuski enkä löytänyt.
Heh, niin juu siis nuohan ajaa Rellun Clio rally 4 autoja.
Mutta eikös noita ollut 3 alunperin ?
Vai onko yhdelle tullut jo kotiin kutsu ?
No kisa jatkuu edelleen tiukkana ja pienin eroin.
Lauri Joonalle olis hieno juttu ottaa Gussin päänahka…