Teemulla oli yllättävän paljon ongelmia perän pidon kanssa jo sekoituksessa. Joten auto nyt ei oikein etene.
Seskes ajaa hienosti ja taidolla vastaavalla tavalla kuin ajoi Puolassa. Harmi vaan että tässä luokassa tuo ei oikein toimi kun ei ole tehoa tarpeeksi.
Foordilla Armstrong tuli hienosti...