Ai niin ja ensi vuodeksi tosiaan toivoisi, että kaiken luokan kolarointeja tämä talli ei tosiaan harrastaisi sitten uusien tilanteiden myötä toisin kuin tänä vuonna, viime vuonna tai viime vuosina on ajoittain luokattomine kuskeineen harrastanut.
Sellainen toive itselläni on. Muuten ei kyllä...