Saa nähdä, että miten tosiaan käy Piastrin jatkon. Nyt tietenkin reilua olisi järkevästi, että ensi vuonna poika olisi sitten mestari.
Toisaalta mikäli ensi vuosikin nyt sattuisi menemään huonosti niin lähtökohdiltaan kiirettä tosiaan ei moneen muuhun huippukuskiin tai oletettavasti sellaiseksi...