Hyndailla Adamon keikkuva keula näytää saavan hyvin pidon aikaiseksi näillä pölyisillä ja liukkailla teillä.
Fordilla myös tuntuu että keula on korkealla ja on sopivan pehmeä.
Toyota tuntuu hieman pökkelöltä ja pidosta on nyt puute, Onkohan keula nyt liian matala ?
No seuraava EK ajetaan...