No Oitin mielestä huonoa johtamista on tietty se että hänen ei annettu voittaa tiimimääräyksellä vaan tilanne jäädytetiin.
Mutta Powerissa veikkaan että Tänäk vetää täysilla. Putsattu pätkä toimii paremmin Toyotalla mutta riittääkö se vauhti Hyndaille, jää nähtäväksi.