Hakutulokset

  1. F1-Uutisia 2023

    Eihän tuo nyt enää sama Massa ollut tuon onnettomuuden jälkeen. Yhtään voittoa ei tullut ja Ferrari oli kuitenkin voittovauhdissa joka kausi tuon onnettomuuden jälkeen, kun Massa siellä ajoi. Vaikka alistettiinkin kakkoskuljettajaksi olisi sieltä joku voitto pitänyt tulla, eikö tuo...
  2. F1-Uutisia 2023

    Tähän saisi ympättyä hieman taktista peliä, kun joku kävisi kolaamassa esim. Verstappenin ulos juuri harjoituksen lopussa ja autoa ei ehdittäisi parsia kasaan aika-ajoon.
  3. Formula 1 – 2023 – 3 – Australian GP

    Olipa typerää. Mitä järkeä on käydä turviksen perässä ajamassa kierros. Voi herranjestas taas. Ja tätä vielä odotellaan minuuttitolkulla.
  4. Formula 1 – 2023 – 3 – Australian GP

    Eiköhän Sainz jokusen ota jos tuossa kisakierros ajetaan. Neljäntenä pääsee kuitenkin starttaamaan, niin jos sijansa pitää niin kymppi tai ysi lienee sijoitus.
  5. Formula 1 – 2023 – 3 – Australian GP

    Kai siellä nyt on startti tulossa. Minkä takia muuten pitäisi odotella että käydään turva-auton perässä ajamassa kierros?
  6. Formula 1 – 2023 – 3 – Australian GP

    Alonso kävi vähän kuumana radioon. Tosin syystäkin. Häneltä riistettiin podium ilman omaa syytään, tosin voi olla että pääsee vielä starttaamaan kolmantena. Toivottavasti nyt lähdetään vielä kerran ruudukosta, kun tuota showta väkisin halutaan tuoda. Katsotaan monta autoa kömpii maaliin.
  7. Formula 1 – 2023 – 3 – Australian GP

    Nyt tarjoillaan hyvällä startilla Sirille tai Fernandolle voittoa.
  8. Formula 1 – 2023 – 3 – Australian GP

    Lewis "renkaat ei kestä" Hamilton nopein kierros. Strolli pudonnut Gaslyn kyydistä ja samalla podiumtaistosta.
  9. Formula 1 – 2023 – 3 – Australian GP

    Oviedon ihmisojus kolmosruudusta kärkeen hämmentämään pakkaa!
  10. Formula 1 – 2023 – 3 – Australian GP

    Nyt on Russell bussin alla, kun ehti käydä varikolla mistä Hamiltonkin ennätti valittamaan
  11. MM-rallikausi 2023

    Loebille kun ei taida löytyä Wilsonin pajalta autoa tälle kauteen, niin olisiko Toyotalta autoa tarjolla johonkin kisaan mitä Ogier ei aja? Olisi mielenkiintoista nähdä Loebin vauhti Toyotan ratissa, miten vertautuu Kalleen ja kumppaneihin.
  12. Nostalgiset hetket, muistelut ja unohtumattomat historiikit 🏁

    Oliko muuten Lewiksella jotain ongelmia tuossa 2019 Melbournessa? Kun Valtterihan ajoi tuon kisan varsin vakuuttavasti ja Hamilton jäi selvästi taakse.
  13. Ferrari 2026: Kuskien pitäisi puhua vähemmän ja markkinoida autoa lujempaa

    Minkäs takia lopulta tuo Arrivabene sai lähteä tuolta? Tulos oli kuitenkin nousujohteinen ja Ferrari haastoi Vettelin johdolla mestaruudesta.
  14. #7 Iceman Räikkönen 2016 - One more year

    2004 ainakin McLarenin auto oli umpisurkea alkukauden. Saivat autoa parannettua loppukaudeksi ja Kimi onnistui ajamaan yhden voitonkin. Tuo kausihan oli Ferrarin dominointia ja vain 3 voittoa meni muille tiimeille.
  15. Formula 1 – 2023 – 2 – Saudi-Arabian GP

    Häkkinen taisi itse kirjassaan puhua tapahtumasta, että sanoi lehdistölle hänellä olevan isommat pallit. Senna oli sitten halunnut nähdä Häkkisen telemetriat ja varmemmaksi vakuudeksi nukkuva karhu oli herätetty ja sen jälkeen Häkkisellä ei Sennan vauhtiin ollut asiaa loppukauden aikana. Senna...
  16. Tietokilpailukysymyksiä Rallista

    Sekuntikamppailuihin lisänä myös Uusi-Seelanti 2007. Grönholm voitti Loebin 0,3 sekunnilla, joka tuohon aikaan taisi olla pienin marginaali. Loeb oli tuolloin myös aikalailla primeiässään. Hieno voitto oli tuo ja lopulta harmittavan lähelle jäi Bossen kolmas mestaruus tuolloin ja tuotahan hän on...
  17. F1-Uutisia 2023

    Nimenomaan näin. Olisi mielenkiintoista kuulla asia Massalta itseltään. Hän ei taida olla mitään elämänkertaa, ainakaan toistaiseksi, kirjoittanut. Tuollaisesta se voisi tulla ilmi. Mutta näin seuraajan näkökulmasta vaikuttaa ilmiselvältä, että Massa menetti jotain nopeudestaan tuohon...
  18. F1-Uutisia 2023

    Massasta puhuttaessa laskisin kyllä ennen onnettomuutta Massan ja onnettomuuden jälkeen Massan. Ei tuo samaan loistoon enää päässyt. Massahan oli aika-ajoissa varsin hyvä, mutta ei tuon Unkarin 2009 jälkeen enää tulosta tullut niissäkään. Jotain siellä tapahtui Unkarin jälkeen. Massa menetti...
  19. Tietokilpailukysymyksiä Rallista

Ylös