Jep hyvää työtä taas Pajarilta. Ihan huippuvauhti ei tällä kertaa löytynyt, mutta ajoi fiksusti sen mitä pääsi ja palkinnoksi olisi taas podiumia tarjolla.
Mitähän Jonne tekee. Omassa insta-videossaan sanoo, että odotti hommien vielä muutaman vuoden jatkuvan ja voisi kartturina jatkaa ilman Kalleakin, mutta myös muut rallityöt kiinnostaa.