Kallen maha ei ainakaan vielä ole täynnä, jos siitä jotain epäilyksiä on ollut.
"Ei se haittaa vaikka joskus ois sitte enemmänkin kuin pari mestaruutta, mutta kaks on jo ihan hyvä"
https://areena.yle.fi/1-63711343
Onhan kartturin työssä riskinsä, mutta olisiko kuitenkin turhan dramaattinen otsikko paiskattu Iltalehteen. Tai jos tälle linjalle lähdetään, niin ei se työmatka Sanomataloonkaan taida ihan riskitön olla.