Niin eikö formaatin lyhennys ole suunnitelmissa, mutta sitä ei ehditty vielä täksi kaudeksi tehdä? Siihen asti tämä uusi pistelasku menee puolestani laastariratkaisuna.
Mielenkiintoista. Ainakin vielä ensi vuonna ajetaan nykyisellä kisaformaatilla, mutta miten uusi pistesysteemi toimii yhteen spekuloidun tiiviimmän kisaviikonlopun kanssa?
Rovanperän ja Jouhkin alkuperäinen ehdotus oli ajaa puolikas kausi vasta 2025 ja kokonainen välivuosi ei ole ollut missään vaiheessa suunnitelmissa.
https://yle.fi/a/74-20061238
Itsekkäästi ajatellen kyllä harmittaa, kun Tänak vs Rovanperä mestaruuskamppailu jää taas näkemättä, mutta ymmärrän ja arvostan Kallen päätöstä. Vaatii vaihteeksi vähän erilaista asennoitumista kauden seuraamiseen.