Hakutulokset

  1. VexMarstappen

    Formula 1:n tekniikka ja sen suunnittelu

    Voitko tarkentaa mika veti sanattomaksi?
  2. VexMarstappen

    Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Niinpa, se tassa ihmetyttaa miten kansa joka on kuuluisa siita etta tekee aina kaiken santillisesti on onnistunut tekemaan nain historiallisesti huonon moottorin. On siella ennenkin tehty F1 moottoreita ja resurssien vaatima maara ei voi olla yllatys.
  3. VexMarstappen

    Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Kyllahan Aston Martin projekti on taloudellisesti kannattava isosta sijoituksesta huolimatta mutta ihan varmasti kay egon paalle kun rakennetaan "voittajatiimi" ja ei ole varmaa paaseeko auto edes maaliin ja oma poika on ykkosten naurun aihe. Siellahan piti olla piinkovat ammattilaiset...
  4. VexMarstappen

    Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Miten ihmeessa Honda on lahtenyt perseilemaan talla tavalla? Se on selvaa etta jos ei sata lasissa mene ykkosiin tulee turpaan niin etta tukka lahtee. Tamahan on taysi PR katastrofi. Kyseessa on kuitenkin helvetin iso firma jolla on resursseja.
  5. VexMarstappen

    F1-uutisia 2025 & 2026

    Kyllahan sekoilu alkukaudesta voi olla ihan viihdyttavaakin - kukapa ei nauttinut esim. siita kun Stroll ajoi hiekalle ja olisi rattia oikealle kaantamalla paassyt asfaltin kautta takaisin radalle mutta paatti sen sijaan menna syvemmalle hiekkaan. Siita sai moni hyvat naurut.
  6. VexMarstappen

    Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Kylla voi isapappaa vituttaa nykyaan, ehka se alkaa tajuta etta pelkastaan rahalla ei saa voittajatiimia kasaan. Sekaan ei tietenkaan auta etta vakisin pitaa omaa poikaansa siella ajamassa vaikka homma ei selvasti pahemmin kiinnosta.
  7. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Voi tulla aika tragikoominen kausi jos patterit simahtelee suorilla ja osalla tiimeista on 2x kiihtyvyys kisan alussa :D
  8. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Voitto siis noin 300 euroa? On tosiaan aika todennakoinen skenaario
  9. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Kerroin jotain 3.5?
  10. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Hyva peliliike, paljonko laitoit? Aika varmaa etta fyrkkaa on sulle tulossa vaikka joudut odottelemaan (y)
  11. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Ala huoli, kylla ne kauden mittaan onnistuu kusemaan etumatkan jos se on olemassa
  12. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Puhuin nopeudesta, alussa Aston oli 4.5 sekkaa perassa, nyt 2.5 sekkaa
  13. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Kyllahan tama nokkimisjarjestys alkaa selkeytya - Cadillac odotetusti viimeisena ja Aston selvasti hidasteli alussa tarkoituksella. Saa nahda hidasteleeko viela vai alkaako lopullinen vauhti olla tuossa. On siina Neweyllakin hommat loytaa 2 sekuntia jostain. Stroll papalla voi olla...
  14. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Ei tama nyt lajia ainakaan lajiystavallisemmaksi tee, paa on jo pyoralla ennenkun kausi on alkanut. F1 oli jo ennen hieman vaikeaa selittaa jollekin joka ei lajia seuraa, nyt homma senkun monimutkaistuu jahka tasta paasee karrylle jossain vaiheessa.
  15. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    F1 nayttaa tukea LGBTQ:lle
  16. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Luotettavat lahteet osa kertoa etta Newey on laittanut autoon piiloon pari lusikallista mustaa aukkoa ja Melbournessa Alonso paalulle 10 sekuntia muita edelle. On se Newey aija!
  17. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Kieltamatta aika kova usko veikkauksella etta voitto tulee, paljon muuten meinasit pelata?
  18. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    No ehka, ehka ei. Jos kova oltaisiin laitettu kovaa vasten olisi mieli voinut muuttua.
  19. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Joo kaikki tama sahkosekoilu ettei jollain ole paha mieli. Miettikaapa kuinka paljon energiaa ja luonnonvaroja nama projektit on vieneet. Siinapa ironiaa kerrakseen.
  20. VexMarstappen

    Uusien autojen lanseeraukset

    Koko sahkopelleily on nyt muutenkin omituista puuhaa. Jos ymparistoystavallisyys olisi mukamas prioriteetti niin pienipaastoisia polttomoottoreita on olemassa. Valittajat tietenkin valittaa, se ei muutu ikina miksikaan. F1 auton bensan kulutus on kuin tippa meressa verrattuna siihen saasteeseen...
Ylös