Pakko olla eri mieltä. Häkkinen teki kaiken oikein Schumacherin onnettomuuden jälkeen, mutta Silverstonessa irtosi rengas, Itävallassa tuli Coulthard konttiin ja Hockenheimissa räjähti rengas. Ilman edellä mainittuja ongelmia, joihin Häkkinen ei itse voinut vaikuttaa, hän olisi ajanut suvereenin...