Lupaa mielenkiintoa kisaan, kun Seko on pehmeillä ja Lewis sekä Max mediumeilla. Uskon että pystyy tosissaan ahdistamaan Hamiltonia ja RB pääsee tallina kiusaamaan Lewistä taktiikoilla kun Siipimies on niin kaukana.
Noissa nykykinnereissä ei ole etes tunkkia mukana ja maavara niin korkea, ettei omilla tursakkeilla saa rengasta ilmaan millään. No samalla tuli tehtyä sopimus rengashotelliin, niin ei tarvii sitten itse vaihdella ja säilytellä nakkeja.