Tuo Alfan etusiipi on 'aina' ihmetyttänyt. Kapenee voimakkaasti tuonne päihin ja näyttää, kuin virtaukset osuisivat suoraan etupyörään. Ei ne varmaan siihen osu, mutta on erikoinen siipi. Kimi kun on keulan kanssa hyvin tarkka, niin varmaan ihan toimiva siipi on.