Kalle ajoi "ei hybrideillä" 19 ensimmäistä kilpailuaan pääluokassa. Eli tyngäksi jääneen kauden -20 ja kauden -21.
Näistä jäi käteen 2 voittoa ja 3 podiumia ja 9 muuta pistesijaa. Plus toki läjä ajettuja pohjia. Eli ihan ok sisääntulo sarjaan.
Kausi -21 olisi varmasti ollut vielä parempikin jos...