No kyllähän tuo Hamilton ihan tyydyttäväst pärjäsi rookiena prime-Alonsoa vastaan, ja sitten kyykytti Kovalaisen maan rakoon, joka oli Fisichellan tasoa. Kaikkia muitakin kuskeja vastaan on pärjännyt ilman ykkoskuskikohtelua. Nykyään Hamilton on jo laiska ja hidas kuski.