70% mamujen lapsista vapautettu asepalveluksesta terveydellisten seikkojen vuoksi. Eivät kuitenkaan ole hoidossa? Suomalainen joutuisi vankilaan pakoilusta.
Ja mistähän tämä johtuu? Esim. siitä, että vasemmisto toimittajat ovat estäneet kommentoinnit kaikkiin uutisjuttuihin, koska ne tulisivat täyteen vääränlaisia mielipiteitä.
Uskon, että Kimi olisi pystynyt haastamaan Schumia. Ensimmäinen Ferrari kausi olisi mennyt vielä opetellessa, mutta toisella olisi horjuttanut Michaelin asemaa. Eiköhän Schumi käyttänyt veto-oikeuttaan ja blokannut Kimin tulon talliin.
Ei se ihan niin mene. Kun Verstappen väistyy niin toisten kuskien kiinnostavuus kasvaa. Verstappen on luonut tähtensä ykkösissä ja nopeasti se himmenee kun hollantilaiset karvaperseet kyllästyvät lajiin.