Avattavat siivet ovat osa egologisuutta. Mitä järkeä puskea suorilla maksimisiivillä ja esittää olevansa ympäristöystävällinen kilpa-auto? Parhaimmassa tapauksessa siivet toimisivat vielä aktiivisemmin kuin vain on off. Automatiikkaakin voisi sisältyä niihin. Aktiiviaero olisi todellista...