Jos Maxille tehdään Mersulla tilaa, nyt alkaa olemaan selvää, kuka sitä tilaa tekee. Russell on jo ihan puolustuskannalle metriikkojen täyttämispuheineen.
Maxin toiveisiin vastattu etupainoisella autolla, joka kääntyilee. Suurin osa kuskeista pärjäisi paremmin takapainoisella vakaamalla, jossa hyvä vetopito.
Itse pidin kauneimpana 1999 McLarenia ja seuraavana kautena muutkin kaunistuivat. Yksinkertaisia ja pieniä, mutta aerodynaamisia. Rumimpia ovat nämä viime vuosien jättiautot.