Hakutulokset

  1. Bukko

    #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Kyllähän se viime kaudella valitteli, että turpaan ottaminen syö miestä. Tälle kaudelle sanoi parantaneensa asennetta, mutta turpaan tulee edelleen. Varmaan palkkansa vuoksi roikkuu mukana ajelijana, niinkuin Bottaskin.
  2. Bukko

    #7 Iceman Räikkönen 2016 - One more year

    En usko, että Kimiä motivoi tuuripodiumit rallissa. Siksi vaihtoi takaisin.
  3. Bukko

    Syön Parhaillaan

    2x ruisviipaletta munalla.
  4. Bukko

    Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Miami GP 2026 | Highlights | Comedy
  5. Bukko

    F1-uutisia 2025 & 2026

    Bottaksella paha pudota lähdössä kun starttaa viimeisenä.
  6. Bukko

    #16 Charles Leclerc: Hamiltonin myllyttäjä

    Ferrarin uuden paketin vauhti ei ollut kummoisella tasolla. Leclercin ylisuorittaminen vain herätti toiveita. Lopulta McLaren otti isomman loikan.
  7. Bukko

    Mercedes-AMG Petronas 2021

    En usko konfliktiin. Russell on liian kurinalainen ja Antonelli kuin puudeli.
  8. Bukko

    Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Onko Toto Wolf Alpinen F1-tallin osaomistaja? Ei — ainakaan tällä hetkellä Toto Wolff ei ole BWT Alpine Formula One Teamin osaomistaja. Hän on edelleen merkittävä omistaja ja tallipäällikkö Mercedes-AMG Petronas Formula One Teamissa. Viime kuukausina on kuitenkin ollut paljon huhuja siitä, että...
  9. Bukko

    #63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

    Russell on taitava ja nopea kuski, mutta tuntuu sulaneen nytten, kun pitäisi ajaa mestaruudesta. Onko siinä meillä uusi ensi kauden mestari?
  10. Bukko

    Kysymyksiä F1-forumin moderaattoreille

    Yleisen asiakeskustelun puolella tuota sontaa on vielä enemmän, tosin siellä ei aktiivista keskustelua ole muutenkaan.
  11. Bukko

    Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    En ole varma muistanko väärin, vai hankkiko Toto pienen siivun Alpinesta?
  12. Bukko

    Syön Parhaillaan

    Kinkkukiusausta.
  13. Bukko

    Aston Martin Cognizant F1 Team 2021

    Kuulemma Horneri silmäilee Aston Martinin tallipomon paikkaa, sen jälkeen kun Toto torppasi Alpine paikan. Mites eikö se Newey alunperin lähtenyt Hornerin vuoksi Red Bullilta?
  14. Bukko

    Kysymyksiä F1-forumin moderaattoreille

    Mitä nuo vieraskieliset topicit asiakeskustelussa ovat?
  15. Bukko

    Liikunnan ja kuntoilun riemua 2017-2018

    Peruslenkki 7km 6.27/km 136bpm. Ehkä tässä sittenkin pääsee vielä kesäkuntoon.
  16. Bukko

    Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Omaan tutkaan ei tullut havaintoa etusiiven vaihdosta :unsure:
  17. Bukko

    Kumpi Cadillakin kuskeista vie pidemmän korren?

    Perez on ollut tässä taistossa yllättävän vahvoilla toistaiseksi. Miehen arvostus oli nollissa kun joutui Red Bullilla ajamaan Verstappenille räätälöidyllä autolla. Kyllä mies osaa yhä ajaa. Bottas surullisesti jatkanut Sauberilta tuttuja heikkoja ensimmäisiä kierroksiaan.
  18. Bukko

    F1-uutisia 2025 & 2026

    Avattavat siivet ovat osa egologisuutta. Mitä järkeä puskea suorilla maksimisiivillä ja esittää olevansa ympäristöystävällinen kilpa-auto? Parhaimmassa tapauksessa siivet toimisivat vielä aktiivisemmin kuin vain on off. Automatiikkaakin voisi sisältyä niihin. Aktiiviaero olisi todellista...
  19. Bukko

    Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Kuka muu teki stopin turva-auton aikana kuin Max ja häntäpään suharit? Mielestäni Maxin stoppi oli jälkikäteen ajatellen virhe. Paremmin olisi noussut taistelemalla tiensä kärkijoukkoon.
  20. Bukko

    Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)

    Hyvä raportti muuten, sopivan lyhyt että jaksaa lukea, mutta vaihtoiko kukaan muu turva-auton aikana koviin renkaisiin kuin Verstappen?
Ylös