MSportin takia luovuttiin hybrideistä kustannut syistä ja nyt he sitten lähtevät ihan vitsi kuskeilla sarjaan... Kaikki kunnia Munsterille, ihan ok kuski muttei missään nimessä yhdenkään tallin ykköskuski. Kilpailullisesti sama lopputulos olisi saatu jos MSport olisi jäänyt kotiin keräämään...