Asia oli ikävä kyllä siten että vaikka täysin varustettu lääkäriambulanssi olisi ollut vieressä päivystämässä, niin lopputulosta se ei muutaisi. Niin vakavasta vammasta oli kyse. Tekemätön paikka kenellekään. Mutta paikalla olleiden kilpakumppaneiden ymmärrettävä reaktio silti koska tilanne on...