Hakutulokset

  1. #7 Iceman Räikkönen 2016 - One more year

    Jännä listaus jos tarkoitus on huomioida kuskien suoritukset vain Sauberilla ajetuissa kilpailuissa. Olisin nostanut kaksi podiumia ajaneen Herbertin mukaan ja jättänyt yhden kilpailun ajaneen Vettelin kokonaan pois.
  2. Kuskispekulaatiot 2027: Uudet myllyt korkattu

    Ikä alkaa kyllä tulla pikkuhiljaa Hulkillekin vastaan, se on myönnettävä. Kuitenkin toistaiseksi on pääsääntöisesti nuorta tallkaveriaan nopeampi, vaikka pistetili on vielä avaamatta.
  3. Cadillac 2026: MURICAAA

    ?
  4. Kuskispekulaatiot 2027: Uudet myllyt korkattu

    Vaikea kuvitella, että Audi luopuisi sarjan ainoasta saksalaisesta kuskista, joka vieläpä suoriutuu hyvin.
  5. Cadillac 2026: MURICAAA

    Kiitos erinomaisen kattavasta (tekoälyn tuottamasta) vastauksesta, mutta en oikein jaksa uskoa tähän stooriin. Eli missä se Bottaksen auton runko on vaurioitunut? Kirjoituksessasi mainitaan Espanjan GP:n kolmansien harjoitusten ”raju ulosajo”. Muistelisin, että pyörähti nätisti pehmeälle...
  6. Cadillac 2026: MURICAAA

    Siitäkin on jo kolme kuukautta, kun Bottas totesi, että Cadillacin osissa ja autoissa on epätasaisuutta. Bottas on varsin kärsivällinen kaveri, mikäli edelleen on kyse siitä, että Perez saisi joka kisaviikonloppu toimivammat lelut.
  7. #44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

    Uskon vahvasti, että samanlaisilla taktiikoilla aika-ajoissa Kovalainen olisi loistanut Hamiltoniin nähden, mutta kilpailut olisivat olleet teurastusta. Kovalaisen suurin ongelma oli nimenomaan kisavauhti. Putosi kuin kivi ne harvat kerrat kun pääsi lähtemään kevyemmällä autolla. Tallin...
  8. Cadillac 2026: MURICAAA

    Onko tuosta mahdollisesta runkoviasta mitään ”oikeaa” tietoa vai pelkästään fanifoorumin arvelua?
  9. Cadillac 2026: MURICAAA

    Hyvä huomio, mutta selittääkö kuitenkaan selkeää vauhtieroa tallikaveriin. Bottaksella on kolme keskeytystä tällä kaudella: Merlbournessa bensansyöttövika, Monacossa jarruvika, Barcelonassa moottorivika. Viat ovat voineet vaikuttaa vauhtiin jo ennen keskeytyshetkeä. Onko muissa osakilpailuissa...
  10. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Harmi, olis tehnyt pistesija hyvää Hulkille ja Audille.
  11. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Käynyt asennuttamassa taas uuden tukkalaitteen Turkissa, mutta vielä pitää peitellä asennusjälkiä.
  12. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Hieno ajo Hamiltonilta! Toivottavasti Ferrarin vauhti riittää voittotaistoon jatkossakin. Yllättävän paljon keskeyttäneitä kokonaisuudessaan.
  13. F1-oheisluokat 2026

    Heikko kisa Taposelta. Roikkui ensimmäisen puolikkaan Riveran kontissa kiinni ja varmaankin kulutti renkaansa loppuun. Viimeiset kierrokset olivat sitten varsin tuskaisia.
  14. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Pr-temppuilua, jolla haetaan näkyvyyttä. Horisontissa siintää ralffivaihe, sitten kun ajot on ajettu..
  15. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Tiivis porukka sijoilla 3.-7. Russell näyttää saaneen pakkansa järjestykseen. Hamilton jopa yllättävän kova! Bottas kärsi siistin tappion Perezille, mutta huomenna tullee rumemmin takkiin.
  16. F1-oheisluokat 2026

    Nelossija ja ihan positiivinen kisa Taposelta. Kuten todettua, F1-unelma ei enää oikein ole realismia, mutta pienet onnistumiset avaavat ovia kuitenkin muualle.
  17. Nostalgiset hetket, muistelut ja unohtumattomat historiikit 🏁

    Vaikea sanoa, kun loukkaantuminen tapahtui niin aikaisessa vaiheessa uraa. Wendlinger oli vakuuttava kaudella 1993 ja suoriutui JJ:tä paremmin. Kuitenkin kaudella 1994 otti jokaisessa aika-ajossa pataan tulokas-Frentzeniltä.
  18. Nostalgiset hetket, muistelut ja unohtumattomat historiikit 🏁

    Häkkisen uran ensimmäiset johtokierrokset tapahtuivat jo Imolan kisassa. Erikoista, että JJ:llä kulki hyvin Barcelonassa, mutta Monacossa ja Montrealissa ei minkään vertaa.
  19. Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP

    Jakaja on siellä nykyäänkin.
Ylös