Tapahtuihan tosiaan noissa pian aiottavissa vuosissa melkoisia sääntömuutoksia, eräiden tallien lajiin tulemattomuuksia ja samoin erilaisia ajajasopimusten, automallien julkaisusopimusten päivämääriä mistä voisin myös puhua.
Välillä olenkin pohtinut, että jättäisikö nuo tekniikkapuolen jutut...