1. osakilpailu, Mexico.

Eppu1

Well-known member
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
158
Sijainti
Tre
Jeh, oon tossa Hannun hostilla nyt ollu jo aika monta kertaa ja voishan sitä kisaankin osallistua jos vaan on sijaa. Emmä kyl mikää salama ole, pikemminkin mummo hangessa :)
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Voisin tulla keikkailemaan jos vaan pääsee :rolleyes:
 

Aeuk

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
1201
Pasi73:
Kaikki vakikuskit riittävän ajoissa #forumgpl-chattiin ennen kisaa, niin selviää montako vierailevaa tähteä pääsee mukaan.
Ehkä tämäkin tieto on jossain ketjussa mainittu, mutta eipä osunut silmiin kun tuossa selailin hetkisen ...

Missä #forumgpl pitää nykyään majaansa? Oli kyllä tuolla mIRC:issä vuodelta 2002 tallessa servu, jota kautta silloin sinne kanavalle teleporttailin (irc.webchat.org), mutta alkoi vähän epäilyttämään että onko tuo enää käytössä? Ainakin kanava oli ihan tyhjä kun sinne menin. Siispä mikä on irkkiservu, jota kautta löytää kanavalle?
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Unelma kierros aika-joihin, jolla paalupaikka. Kisassa loistava startti, pääsin keulille ja sain hätäseen kaulaa 15 sekunttia. Jossain vaiheessa takanani toiseksi nousi Nuolikosken Jaakko ja alkoi lähestyä minua. Laskin äkkiä, että ei saa mua kiinni, vaikka ottaisikin sekunnin per kierros mua kiinni. Eli loppu meni sitten varmistellessa.

Täällä RACE REPORT
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Jooh.

Ehdin ajaa aika-ajoissa yhden nopean kun nettiyhteys katkesi. Aikani odoteltuani yhteys alkoi taas toimia ja pääsin mukaan aika-ajoihin kun aikaa oli jäljellä reilut 10min. Ei alittunut 1:49, mutta eipä sen niin väliä kun ei ole alittunut ennenkään. Lähtöruutu oli vissiin 12.

Startissa edeltäni startannut Honda-kuski teki jos ei nyt häkkiset niin ainakin puolihäkkiset jumahtamalla ruutuun kohtuutiukasti. :p Ei siinä paljoa väistömahdollisuutta ollut, joten jouduin himmaamaan rajusti ja vältin kolarin juuri ja juuri. Takaata kuitenkin tuli porukkaa innolla perberiin ja tipuin vissiin tokavikaksi. T1:ssä nuokkui bileiden jäljiltä vielä krapulaisia ympäri rataa, ja jollain ihme slalomkikoilla onnistuin välttämään osumat. Parin ekan kierroksen aikana oli porukkaa radanvarsilla sen verran, että nousin varmaan kympin sakkiin. Sitten lagipalkki nousi huippuunsa ja Q pomppi armottomasti. Edellä ajaneet kuskit loikkivat ympäri rataa aina kun sattuivat näkymään. Kierroksen lopuksi spinnasin viimeisessä mutkassa väistäessäni atsteekkipäällikkö Loikkivaa Kotkaa. Vitutti armottomasti ja mokia tuli lisää, kuinkas muuten. Jaoin rakkauttani seinille ja Mehiko-renkaille aina kun surullinen, yksinäinen rataelementti sattui näkökenttääni. Aurauskulmat tais mennä kisan aikana muutaman kerran kokonaan ympäri. No, kisassa sentään meni alle 1:49. :>

Joka tapauksessa Samille suuren suuret onnittelut paalusta ja suvereenista voitosta!
 

Mikko.R

Well-known member
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
67
Sijainti
a galaxy far far away
Tämä kausi alkoi kuin alkoikin yli odotusten.

Lippu heilahti, brabi katolleen ja kiitos hei hei.

<small>[ 14-10-2003, 22:41: Message edited by: Mikko.R ]</small>
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Surkeasta lopputuloksesta huolimatta olen tyytyväinen omaan suoritukseeni. Harjoituksissa sain ylitettyä itseni ja ajoin 1:48.7, mikä on yli 1,5 sekuntia kovempaa kuin mitä ennätykseni oli vielä viikko sitten. Muutenkin sain ajettua mukavasti kierroksia, kisabensoja en ehtinyt testailla kun taistelin kymmenyksiä vastaan erojen muihin ollessa todella pienet. Tuloksena oli todella yllättävä viides ruutu. :)

Startti meni ihan hyvin. Ehdin Eaglen tehojen ansiosta ensimmäiseen mutkaan kolmantena, ja toisen mutkan jälkeen olin jo toisena. Asiaa ihmetellessäni ajoin samalla sijalla reilut kolme kierrosta. Sammy meni kärjessä menojaan. Ensimmäisten kierrosten aikana oli hyvää taistelua Keljun kanssa, kunnes hän spinnasi(?) Sitten taakse tuli vielä nopeampi Cooper(?), jonka kanssa valitettavasti kolaroin, ja jäin radalle katolleni. Joku ystävällinen hahmo kuitenkin kippasi kärsineen autoni uudestaan pyörilleen ja pääsin jatkamaan.

Siitä sitten varikolle resetoimaan kolhuinen auto. Jatkoin kisassa viimeisenä, sijoitus oli jossain 15 liepeillä. Sain vähitellen kiinni Hakkaraisen, joka oli vähän hitaampi. Yritin päästä viimeisessä mutkassa lähelle tätä toista Eaglea, koska muuten en olisi päässyt suorallakaan ohi. Oli lagia tai ei, niin tuuppasin kuitenkin Hakkaraisen yli kaiteiden, pahoitteluni Jonin kisan pilaamisesta. :(

Jatkoin ajamista mitään säästelemättä. Sain kiinni hidastelleen rWestin, mutta päätähtäin oli asetettu Dominiciin. wink En vain saanut miestä kiinni vaikka kuinka rutistin, ja renkaatkin alkoivat sulaa alle. Spinnasin kerran ensimmäisessä mutkassa takapään lähdettyä alta. Muuten kisa oli varsin virheetön ja itselleni kovavauhtinen. Tästä on ihan hyvä jatkaa, kunhan välttää osumasta muihin tielläliikkujiin. Omaa vauhtia ei tarvinnut hävetä, toisin kuin ennakkoon epäilin.
 

Zande

Active member
Liittynyt
29.10.2002
Viestit
37
Sijainti
Klaukkala, Suomi
Kausi alkoi juuri niin huonosti kuin pelkäsinkin. Aika-ajoissa aika oli ihan jees jääden väin kymmenyksen ennätyksestä ja lopussa kisasäädöillä sain ajettua lupauksiaherättävän ajan josta oli hyvä lähteä kisaan.

Startti onnistui sangen hyvin. Suoraan edessä pari autoa kuitenkin halaili toisiaan ja jouduin siihen mukaan hetkeksi, päästen kuitenkin saman tien jatkamaan matkaa kohti ykkösmutkaa. Siellä odottivatkin kohtalaiset bileet joihin jouduin mukaan vasten tahtoani. Joku ajoi vielä perään ja moottori hajosi siihen paikkaan. Hetken aikaa pyörittelin rattia ja katsoin josko se auto sittenkin vielä lähtisi liikkeelle mutta eihän se lähtenyt.

Seuraavasta kisasta odotan huomattavan paljon enemmän. Onnittelut vielä kisan ylivoimaisesta voitosta Sum... Samille.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Nonih.

Eka pidempi kisa takana. Aika-ajoissa nyt tuon 1.50 rajan sentään rikoin ajalla 1.49.489, odotin kyllä alle 1.49 aikaa, mutta sitä nyt ei tullut. Yhdellä kierroksella olisi ehkä ollut kohtuullinen aika tulossa, mutta joku taisi pyöri eteen. :p

Nooh, startissa ellen väärin muista edessä oli tosiaan joku pysähtynyt Honda jonka kerkesin väistää, mutta peleissä näkyi hulabaloon poikasta. Väistin kuitenkin sembalot siinä kohtaa.

T1:een tulin rauhassa hölläillen ja katsein että suurinpiirtein sopivasti annan tilaa muilla, noh takaa tuli sitten lentävä GPL auto takalistoon, joten siinä meni seuraavat 10 sekuntia keräillessä polygon-legoja tieltä. Kiemurtelun jälkeen pääsin sumasta irti ja jatkoin matkaa.

Matkan varralle oli monta piknik paikkaa GPL-kollegoillani, joten nousin jonkun verran.

Kolarit minulle kisan aikana sattui aina jonkun edessä pyörähtäneen kanssa, jostain syystä telepaattiset yhteydet kollegoihin pelasi siinä määrin että väistimme kumpikin aina samaan suuntaan. Kykyhän se on tämänkin.

Noh, 8 kierroksella vääntyi autosta aurauskulmat ja kaikki muukin kohtuullisen vituilleen, mutta se oli hienoa ettei se juurikaan kierrosaikoihin vaikuttanut.

Kisakierrosajat oli 1.49-1.51, jos lasketaan pois nuo kolaroinnit, olen varsin tyytyväinen niihin. Hieman vielä lisää malttia kun yksinään ajelee...

Maalissa 11, ilmeisesti jopa pisteitä tulee... olin toiseksi viimeinen maaliin tullut, että se kyllä vähän harmittaa että niin pohjalle sitten kisassa kuitenkin päädyin, muttamutta... maaliinpääsy oli tavoitteena tälle kisalle ja sen saavutin.

Gleniin uudella innolla!

Oli mukava ajella, Glenin T1 ja T2 ovat vielä mielenkiintoisempia kuin Mexicossa, joten eiköhän sinnekin saada hulabaloo. :)

Tack!

Lisätään vielä että viikko sitten kierrosajat Mexicossa olivat 1.54-1.56 koska rata oli minulle kohtuu tuntematon ja paussiakin olin pitäny melkoisen ajan. Viikon sisään tuli rataa sen verran viilattua että kierrosajat sain ihan siedettäviksi. :) Glen on tutumpi, joten täytyy toivoa sieltä parempaa tulosta... vähemmän virheitä.

<small>[ 14-10-2003, 22:48: Message edited by: Dominic ]</small>
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Vielä muutama päivä ennen kauden alkua ajamiseni sarjassa oli epävarmaa. Rahakkaan sponsorisopimuksen myötä sain paikan BRM-tallin 4. kuskina. Valitettavasti minulla oli käytössä vain yksi runko, joten autoa piti säästellä aamupäivän vapaissa harjoituksissa sekä aika-ajossa. Lisä huolia tuotti mekaanikkojen vasta rata-alueella huomaama puute autosta. Autossa ei nimittäin ollut tankin korkkia ollenkaan, joten mekaanikot joutuivat tankkaamaan tankin täyteen ja sulkemaan tankin "omin keinoin". Ainoa vika oli se, että tankkaus oli sen jälkeen mahdotonta. Aika-ajoissa sain taisteltuani itseni 16. ruutuun. Positiivista oli sekin, että lähtöpaikkani oli radan puhtaammalla puolella.

Startit ovat perinteisesti olleet vaikeita. Loppukautta silmällä pitäen päätin yrittää pitää auton ehjänä. Kisainssini huusi radiolla ennen lipun heiluttamista "Take easy. No overtaking, please. Car is not cheap. Brake is on left!". BRM liikahti ruudusta hieman kankeasti ja yksi tai kaksi autoa meni ohitseni, mutta sen sijaan radan likaisemmalta puolelta startanneet olivat vaikeuksissa ja autoja näytti olevan pinossa pari kolme, tai ehkä neljä. Ensimmäiseen mutkaan saapuessani näin sielläkin autoja pinossa. Yritin valua sisäkurvista pinon ohi, mutta joku pääsi yllättämään ja spinnasin - onnekseni siinä ei sen kummemmin käynyt ja pääsin nopeasti jatkamaan. Nousin peräti 7 sijaa ensimmäisellä kierroksella varovaisuuden ja joidenkin muiden epäonnen vuoksi.

Alkukierroksilla radalla näkyi monen värisiä autoja. Yksi Cooper-merkkinen taisi hieman puskea päällekin kerran, mutta siitä selvittiin. Välillä ilmeisesti rata-alueella yllättäen iskenyt sankka sumu aiheutti näkökontaktin ajoittaisen katoamisen muihin autoihin. Väittivät yhteysongelmiksi, mutta en ole varma mistä oli kyse. 6. kierroksella Essesin viimeisen kaarteen taittuessa takasuoraksi, oikea takapyörä meni ilkeästi nurmikolle ja vain BRM:n edistyksellisen TC & auto-pilot -yhdistelmän avulla auto pysyi radalla.

Sijoitukseni vaihteli 5. ja 9. välillä kisan aikana. Kerran vaarallisessa puolipallon muotoisessa "Perä alta" mutkassa valuin kaiteeseen ja tallikaverini Nico Ros...en muista sukunimeä...pääsi sisäkautta ohi. Loppuvaiheessa ajoin tallikavereiden välissä, mutta noin 4 kierrosta ennen loppua kisainsinööri huusi radioon: "Your mom is calling". Suljin radion, mutta keskittyminen herpaantui hieman.

Viimeisellä kierroksella sumu iski jälleen ja neulansilmässä kuului hirveä rysäys. Ilmeisesti Niko ajeli kaiteeseen siinä. Sumun vuoksi luulin aluksi, että hän osui minun autooni. Näin ei kuitenkaan käynyt, vaan ajelin maaliin uskomattomalla 5. sijalla, joka on muuten BRM-tallin toiseksi paras sijoitus tällä kaudella.

Onnittelut kärkiporukalle. Kovaa ajoitte. Niin ja kiitokset hostille.
 

Aeuk

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
1201
Aika-ajoissa sain vain kerran kohtuuhyvän & puhtaan kiekan suoritettua, jääden viime päivien harkka-ajoistani pari sekkaa. Ihan ok suoritus silti. Lohkesihan sillä jumbosija selvällä erolla muihin nähden wink

Otin startin aika rauhallisesti, mutta siitäkin huolimatta ekassa pitkässä mutkassa (en minä mitään kurvien nimiä muista) ajauduin kolaroineita väistellen nurtsille. Hetken jo näytti siltä, että selviän aika ehjänä tilanteesta, mutta joku päräytti siinä vähän kylkeen - jonka seurauksena taisin ajella ponttooneihin aika kovaa pahki + spinnasin nurtsille. Pääsin kuitenkin matkaan suhteellisen nopeasti. Auto tuntui hieman kärsineen - ei pahasti, mutta sen verran että katsoin parhaaksi ajaa varikolle ja käyttää sen ainoan Shift-R:n heti alkuun. Ja näin teinkin.

Siitä eteenpäin kisaaminen meni aivan mukavasti, kierrosajat pysyivät hyvänä eikä tullut oikeastaan yhtään virheitäkään jne, peräti 14 kiekkaa tms meni tähän malliin. Ei paha huomioiden että viimeksi olin ajamassa kilpaa joskus kesäkuussa 2002 :) Sitten kuitenkin tapahtui moka neulansilmässä: Sen verran vilkuilin peilejä, että jarrutus myöhästyi. Seurauksena nokka edella törmäys seinään, ei hirveän kovaa. Riittävän kovaa kuitenkin, sillä siitä alkoivat ongelmat. Ripustukset alkoivat pettää yms. Oli todellista taiteilua, että auto pysyi radalla - ja eihän se koko ajan pysynytkään. Perä lähti heittämään helposti. Kun painoi varovasti kaasua, alkoi Eagle vikuroimaan kuin heppa konsanaan (arpoen suuntaa mihin lähtee heittämään). Sama homma aina kun painoi jarrua kevyesti. Toisin sanoen viimeiset 5 kiekkaa (tms) menivät kirjaimellisesti kieli keskellä suuta ajaessa - ja siinä kun antoi toisille tietä ja yritti olla spinnaamatta mihin sattuu, heh.

Kisa huipentui aika nolosti, maaliintulossa viimeistä pitkää kaarretta ajaessa auto lähti (hiljaisesta vauhdista huolimatta) taas liukastelemaan - ja siinä se tapahtui mitä olin pelännytkin: Joku täräytti päälle täysillä. Hetken aikaa sai ihailla aurinkoa ja pilviä taivaalla, kun oltiin lintujen tiellä jotain 5-10 sekuntia väkkäränä pyörien. Kuin ihmeen kaupalla taivaalta mäjähdettiin renkailleen alas, nurtsille, lähelle varikkosuoraa. Siitä sitten rullattiin maaliin viimeiset parikymmentä metriä tms :D

Tavoite kuitenkin täyttyi - eli pääsin maaliin. Ihan ok kauden avaus.
 

Eppu1

Well-known member
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
158
Sijainti
Tre
AA meni vähän alakanttiin, mutta ihan kohtuusuoritus sentään kun ottaa huomioon että oli uus rata taas vastas. Sammy veti tosi kovaa ja akjanu kans.

Startissa ilahdutti mukavan tiukka gridi ja sai mennä niin oikeeta laitaa kun vaan ikinä pääsi, nurtsinkin puolelta vähän :p .. Hannu sai vähän huonon lähdön ja minä kanssa, Peki jäi hiukan pussiin taakse. T1:ssä Sami(J) oli spinnannut mutta sisäkautta pääsi hyvin ohi. Hiuslenkissä Arc ei saanu autoaan kääntymään tarpeeks ja jäin seinän väliin :D mutta ei tullut mitään suurempaa damagea. Markon kanssa oli tiukkaa vääntöä ku sain sen kiinni vähän myöhemmin, ekaks pääsin siitä ohi lähtösuoralla ja sitten hää kuitenki aatteli vissii et eipäs anneta helpolla ja sain taas hiuka siipeeni lenkillä :cool: .. taisin ohittaa samaisessa paikassa kierrosta myöhemmin. Niko tyräytti Essesissä joitain kierroksia myöhemmin ja huomasin kantavani Brumin menestyspaineita harteillani, tosin kun VJR oli perässä jatkuvasti, ei olisi ollut niin vaaraksi merkkipisteille jos olisinkin sieltä välistä pudonnut, mutta enpäs kuitenkaan. Pari kertaa T1 meinas mennä railaamiseks liian aikaisen jarrutuksen ja sitä seuraavan hölläyksen tai jopa kiihdytyksen vuoksi. Ja taisin tosiaan kerran railatakin. Mutta muuten meni hyvin ja neljäntenä maalissa, juuri sillä tyylillä kuin aattelinkin, eli ei nopiaa mut varmaa..

Servulla tais olla kaikilla muutamaan otteeseen aikamoista lagia, autot hyppi sinne tänne, mutten ollu kenenkään peesis niitten aikoihin. Oli ihan kiva kisa.

Niin ja olen nyt sitten kuitenkin vakikuski, kun nyt ajo tuntuu taas ihan mieluisalta. Koitan osallistua parhaani mukaan kisoihin ja ilmoan sitten mahd. aikaisin jos paikka vapautuu.

Kiitokset kaikille, servulle eritoten ja onnea Sammylle.

edit: ei vasenta vaan oikeeta laitaa..

<small>[ 15-10-2003, 01:22: Message edited by: Eppu ]</small>
 

rWest

Slow Member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
125
Aika-ajot tuli käytettyä kahvin juontiin kun kärkeen ei olisi ollut asiaa ja perältä ehtii vähän katsella tapahtumia. Lähtösuoralla tuli jo testattua jarrut kun edessä rytisi ja autoja lenteli. Ensimmäisessä mutkassa Lentävä Kotka hyppäsi kimppuun ja köytti autoni rataa reunustaviin renkaisiin kiinni. Sitten kaikki hädissään yrittivät päästä mahdollisimman nopeasti pois ja sain pari lisämälliä.

Join siinä sitten toisen kupillisen kahvia ja jatkoin matkaa muiden perään. Pian sainkin pari autoa kiinni ja edessä oli pari pyörähtänyttä. Välissä oli pari autonmittaa tilaa joten siitä vaan ja ... kops. Toinen eagle päätti että pito on paras keskellä rataa ja veti nurtsilta kylkeen.

Nooh, otin pullaa ja ryystin lisää kahvia aikeissani poistua tapahtumapaikalta kun edellinen eagle päätti ängetä vielä ohi heti perään. Tilaa ei tietenkään ollut ja taas mentiin...

Kahvi loppui ja pullakin meni väärään kurkkuun joten päätin kruisailla vitutuksen vallassa vielä vähän aikaa. Jaksoinkin ajella kisan melkein maaliin asti, mutta sitten polkimet lipsuivat alta ja T1:sessä pyörähdettyä päätin lyödä hanskat tiskiin 2 kierrosta ennen maalia.

Katellaan sitte parin viikon päästä onko motivaatiota vai pitäiskö pelata destruction derbyä.

-West
 

Marko

Well-known member
Liittynyt
15.11.2001
Viestit
241
Sijainti
Helsinki
Aika-ajossa kohtuullinen 1.48.98 aika joka oli Ferrari ennätystä puolensekuntia hitaampi. Tämäkin kierros tuli mokattua viimeisen kaarteen ulostulossa, perä lähti alta ja oli pakko painaa jarrua joten matala 1.48.x jäi tulematta ja kisaan piti lähteä 10. ruudusta.

Startti nappiin, edellä ollut Hannu torkahti totaalisesti lähtöruudukkoon ja porukkaa meni vasemmalta ja oikealta Hondasta ohi. T1:seen mentäessä valitsin sisälinjan kun siellä oli tilaa ja muut ylivaroivat ulkolinjalla muita, siinä sai monta päänahkaa. Neulansilmään mentäessä oli noussut jo viidenneksi, OHO! :D
Tästä hullaantuneena alkoikin sitten pitkin kisaa kestäneiden kämmien sarja, spinnejä, kaidekosketuksia ym, ja kohtalokseni tuli T1:sen jarrutus kierroksella 15, kulmat oli viturallaan aiemmista kaidekosketuksista johtuen, tulin ylikovaa T1:seen ja spinni miltei täydestä vauhdista -> kaiteeseen -> vasen eturengas irti, yritettiin sinnitellä varikolle Shumimaiseen tapaan vaihtamaan vara-ajokkiin mutta oikealle kääntyminen oli hankalaa ja jäin kiinni Esseissä kaiteen ja renkaitten väliin. :D

Kiitokset Mikolle hostauksesta!
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
KAuden ekat aika-ajot meni ihan jees. Parempaan oli mahiksia, mutta ylipäätään kohtuukiekan ajaminen ja tokaan riviin pääsy oli yli odotusten. Startissa lippumies teki ovelat ja heilautti abaut heti lippua ja edessä oleva kuuppa ainakin tuntui tästä hämääntyneen. Menin vasenta reunaa ja siellä jatkoinkin sitten puoli kierrosta. T1:n kaiteisiin piti ajaa, sitten oikaista T2 varmuuden vuoksi ja sen jälkeen en uskaltanut enää radalle tullakaan. (Näkyy muuten todella nolona sivutilanteena tuossa SamiJ:n hieenossa videossa...) Tuntuu kuin olisin vain parempaa piilopaikkaa kaivannut kun autotkin pörisee niin ikävästi. wink Neulansilmän jälkeen pääsin taas normaalitoimintaan ja jonkun aikaa se ajo maistui. Sitten tuli säädettyä ja hyödyttyä muiden säädöistä, mutta loppupuolella tilanne oli vakiintunut kuudenneksi. VJR:n äidille soitettuani tämä lupasi järjestää minulle pienen kilpailuedun ja muutama kierros ennen maalia aloitin loppukirin. Pääsin VJR:n kantaan vikalla kiekalla ja sen sijaan, että olisin ajanut neulassa seinään, otin sen tosi tiukasti ja olin siinä kaiketi lähes jo rinnalla. Sana kaiketi sen takia, että siinä tietysti alkoi hirveä vilkkuminen ja poukkoilu ja neulan jälkeisessä mutkassa tulkitsin VJR:n tehneen pienen ajovirheen ja sitä hyödyntäessän olikin jo tupellettu ja ja ajoin seuraavan mutkan kaiteen väärältä puolelta. Sitten nurmitöyräältä tiputtauduin radalle ja Honda jäi onneksi peiliehin. Kuudes sija siis maaliin asti.

Ikinä en oo Meksikon radasta tykänny, mutta tällä kertaa oli ohjelmaa koko kisan ajaksi. Ekan kisan perusteella kautta varten on tehty monta oikeaa päätöstä, mm. 1 divari, int long kisat, advanced damage, tallipaikat... oli tasaista, kilpailutilanteita ja tylsä ei ehtinyt tulla. Vielä kun sen hyppimisen lopetatte niin tulee entistä kivempaa.

Onnea Sammylle ja muulle poudiumille. BRM voi myös olla melko tyytyväinen. PekPoy tuli kisassa kyllä kovaa. Glenissä meillä onkin sitten pari spesialistia, että eiköhän tää tiimin kausi tästä lähe ihan kivasti. wink
 
Ylös