10 pahinta seksivirhettä - vältä näitä!

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
6. Oudot seksiäänet
- Jo hiljainenkin laulaminen jörnintätuokion aikana saattaa mennä nuotin vierestä ja se kuulostaa aina ikävältä. Linnunääniä taas suosittelevat myös ammattilaiset. Niitä voit opiskella levyltä, kunhan muistat jättää lintujen nimet sanomatta, esim "käpytikka", tai "lehtokurppa".
1/10 nauratti.
 

Teoderik

Banned
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
1032
Yritetäänkö täällä nyt tosissaan väittää, että puolijäykällä heijarilla naisen naamaan lätkiminen ei ole mukamas hänestä kiihottavaa? Olen nähnyt paljon dokumentaarista tutkimusaineistoa aiheesta, joissa annetaan asiasta aivan päinvastainen kuva. Jotta enpä taida ihan tältä istumalta tuota uskoa.

Seuraavaksi yritätte varmasti väittää, että siemennesteen naisen naamalle laukaiseminen ei ole hänestä seksuaalinen multihuipentuma? Hah, sanon minä!
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Heitän kintaalle nuo kymmenen kysymystä.

Olen nuorena laivalla paukutellut pimpsaa. Semmoisella hytillä, missä valot sammutettuna oli niin pimeää ettei nähnyt mihin työntää. Pimeässä siis jyystin sisään ja kimakka ääni kävi, eihän siinä hetken jyystelyn aikana tajunnut kunnes kokeilin sormilla, että onkohan reikä ollut oikea ja varteni oli suoraan kakkosluokassa. Kiskaisin sen pois ja naisen kanssa valoisassa vessassa vedettiin oikeaan reikään loppuun asti. Ihme kyllä nainen halusi minun vetävän myös toiseen luukkuunsa.
 
Ylös