10 parasta 2001 veikkaus.

Targa

Well-known member
Sijainti
Espoo
Rahat meni, mutta ensi vuonna sitten taas. Onnea voittajalle. :)

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Kiitoksia, kiitoksia.

Tulen hajauttamaan pottia hiukan, mutta en ole vielä päättänyt, että kahdelle vai kolmelle ja millä prosenteilla. Voittaja tulee kuitenkin varmasti saamaan vähintään 60%.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Onnea vaan v10:lle. Kyllä Fisi piti mua jännityksessä lähes koko kilpailun ajan :)

Ensi vuonna uudestaan...

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
No niin. Olen suunnitellut seuraavaa. 3. saa rahansa (20 euroa) takaisin. 2. saa 30% loppusummasta ja voittaja 70%.

Kommentteja, varsinkin jos tuntuu pahalta. Tämä muutos (jota ei vielä ole lyöty lukkoon) on ns. yleisön pyynnöstä.

Nyt rajanjakoasiaan voi vaikuttaa, ei enää 1.4..

Summa on ja pysyy 20 euroa.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Kyllä toi sun suunnitelma hyvältä kuulostaa, veekybä. Taidanpa kuulkaa itsekin sijoittaa rahani tähän uhkapeluuseen, kun se näyttää niin kovin jännältä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
ehdotus...

20 euroa lienee meikäläiselle ainakin liian suuri kynnys.. Haluaisin kuitenkin osallistua tähän veikkaukseen ensi kaudella, joten ehdottaisin panos järjestelmää..

Eli mahdollisuuksia olisi panostaa 50, 40, 30, 20, 10 ja 5 euroa.

Kauden loputtua rahoja jaetaan sekä sioituksen että panostuksen perusteella.

Esim.
voittaja panosti 10 e
2. 50 e
3. 30 e
4. 5 e
5. 40 e
6. 20 e

Voittaja saa potista omansa takaisin 5 kertaisena, toinen 4 kertaisena, kolmas kolminkertaisena, neljäs tuplana, viides 1,5 kertaisena ja kuudes saa omansa takaisin. Tällöin esimerkin voittaja saisi 50euroa, kakkonen 200 euroa, kolmonen 90 euroa´jne..

Esimerkin kertoimet on hatusta nostettuja, ne pitää laatia siten että koko potin summa ei ylity voittoja jaettaessa. eli kertoimet pitää jotenkin muuttaa prosentuaaliseksi tms, mutta idea tässä minulla onkin vain pointtina..

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jacques: mitenkäs jos voittaja pelaakin suurimmalla panoksella? Tässä on se riski, että v10:n pelitililtä loppuu rahat kesken. *edit* oho, en lukenutkaan huolella loppuun, menee silti turhan hankalaksi - mielestäni. *edit loppu ;)*Ei kuule jakkeus tuo 20€ ole paljoa, kun jaat sen 17 osakilpailun kesken. Kyseessähän on pitkä veto, tähän suhteutettuna summa lienee aika sopiva. Tarkoitushan on myös jakaa koko potti takaisin vedonluöjille, jolloin vedon järjestäjä ei saa kuin kuluja (tilinhoitomaksuja ym.), joten kierrämme kauniisti arpajaisverotusta ym. ;)

Ehdotan, että jokainen laittaa listan omasta rivistään puolueettomalle tarkastajalle sähköpostilla ja kilpailun avauksen jälkeen (kun vetoja ei enää oteta vastaan) kaikkien rivit julkaistaan. Näin vältytään toisten peesaamiselta - mistä ei kyllä näyttänyt tänä vuonna apua olevan :D

[ 19-11-2001: Message edited by: Sam ]

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Hyvä Otto!

Jaska: Entä, jos kaikki voittajat ovat tehneet minimipanostuksen? Eikö silloin pottia jää jakamatta?

Sam: Kuka se puolueeton taho olisi? Kuitenkin joku mun kaveri. Ainoa keino, joka mulle tulee mieleen olisi postitus viimeisenä päivänä. Turhan mutkikasta minusta. Voin kyllä pistää oman listani heti, kun avaan veikkauksen. Muohan kannattaa peesata, heh heh.

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Originally posted by v10:
<STRONG>No niin. Olen suunnitellut seuraavaa. 3. saa rahansa (20 euroa) takaisin. 2. saa 30% loppusummasta ja voittaja 70%.

Kommentteja, varsinkin jos tuntuu pahalta. Tämä muutos (jota ei vielä ole lyöty lukkoon) on ns. yleisön pyynnöstä.

Nyt rajanjakoasiaan voi vaikuttaa, ei enää 1.4..

Summa on ja pysyy 20 euroa.</STRONG>
OK! Mukana ollaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
v10: eiköhän täältä forumiltakin löydy joku puolueeton ja luotettavana pidetty henkilö. Tuli esim. henkka mieleen, jos hän ei itse osallistu. Rahat siis tietenkin samalle pelitilille, tottakai luotan sinuun. Minusta vain olisi jännempää nähdä kaikkien vedot samaan aikaan, mutta toki tämä perinteinenkin tyyli sopii.

abc

DNF
Mukana ollaan, mutta vain koska haluan nöyryyttää teitä.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Originally posted by Sam:
<STRONG>v10: eiköhän täältä forumiltakin löydy joku puolueeton ja luotettavana pidetty henkilö. Tuli esim. henkka mieleen, jos hän ei itse osallistu. Rahat siis tietenkin samalle pelitilille, tottakai luotan sinuun. Minusta vain olisi jännempää nähdä kaikkien vedot samaan aikaan, mutta toki tämä perinteinenkin tyyli sopii.</STRONG>
Jos tämä saa lisää kannatusta, kysyn Henkalta (jos ei itse halua osallistua?).