Mahtavaa!Mr Cale:
Pistetään tästä lähtien kuitenkin väliaikatietoja kehiin joka kisan jälkeen.
Mahtavaa!Mr Cale:
Niin, sen veto-oikeuden annoin juuri siksi, että päätös on koko porukan yhteinen, eikä vain minun. Jos joku haluaa veto-oikeuttaan käyttää, palautan 20€ välittömästi Misalle ja Topille. Tuskin on aihetta pienentää pottia?GC Rabella:
Niin, tuolla 8.3. Normanin postauksessa lukee, että veto-oikeus on voimassa 1kk. En ole protestia tekemässä, mutta käsittääkseni olisin hyvinkin oikeutettu moiseen, kuten kuka tahansa muukin, ihan jo tuon lupaamasi veto-oikeuden perusteella, ja mielestäni ilman sitäkin, koska maksaessani 20e luulin, että veikkaus toimii toikin alussa lukevien sääntöjen perusteella, enkä tiennyt että veikkauksen järjestäjä voi ottaa myöhästyneitä vapaasti mukaan.. doubtful
Tämä on hyvä juttu, muuten minulle heräisi turha tarve itse laskeskella sijoituksiaNorman:
Mahtavaa!Mr Cale:
GC Rabella:
Joo, joo, joo.Ymmärrän ja ymmärsin että tuo kuukauden veto-oikeus on nimenomaan koska se on mielekäs tapa päättää asia yhteisesti (paitsi jos joku on kolmen kuukauden lomalla mutta niin ei taida olla). Ja en missään vaiheessa koettanut valittaa asiasta, panin vain tuon "protestiuhan" väliaikatietoihini sellaisena huomautuksena, joita väliaikatiedoissa "yleensä" tapaa olla. Jos aiheutin närää tämän "selkkauksen" yhteydessä, se johtuu vain siitä, että ilmaisin itseäni sekavasti ja kirjoitin mitä ajattelin muotoilematta. Pahoitteluni mahdollisille loukkaantuneille. Ehkä vastedes postaan vain tarpeelliset veikkauksiin liittyvät postit.
![]()
GC Rabella:
6. Targa 10 (1111111120)
Rabellan versio näyttää paremmalta - ja oikeammalta. winkMr Cale:
12. Targa 9 (1111111110)
Norman - laitatko vielä mailis tähän, vai laitammeko privan kautta...Norman:
Laittakaa kaikki mulle sähköpostia, niin että otsikkoon tulee oma nimimerkki esim. "Moi mä olen Misa 1". Löytyy sitten oikea osoite voittorahoille, vaikka F1-Forum olisi tullut tiensä päähän. Toivotaan, että tämä menee lopulta hätävarjelun piikkiin.
Käyttäkää tuota yläpalkkia. Sieltä se löytyy.jaska:
Laittakaa kaikki mulle sähköpostia, niin että otsikkoon tulee oma nimimerkki esim. "Moi mä olen Misa 1". Löytyy sitten oikea osoite voittorahoille, vaikka F1-Forum olisi tullut tiensä päähän. Toivotaan, että tämä menee lopulta hätävarjelun piikkiin.
Ett silleen!!!!!!!1
Ehkä olen puusilmä, mutta sinun yläpalkista en meiliä löydä.Norman:
Käyttäkää tuota yläpalkkia. Sieltä se löytyy.jaska:
Ett silleen!!!!!!!1