AJ
Well-known member
Se on toki kumulatiivinen kertymä koko elämäsi ajalta, mutta olisko siinä minuutti silti liikaa?Ikuna en oo nainnu nuin paljua!
Se on toki kumulatiivinen kertymä koko elämäsi ajalta, mutta olisko siinä minuutti silti liikaa?Ikuna en oo nainnu nuin paljua!
Toisessa Maailmassa ei ole aikaa. Eikä ilmestyviä lööppejäkään.:thumbfh:Se on toki kumulatiivinen kertymä koko elämäsi ajalta, mutta olisko siinä minuutti silti liikaa?
Sähän voisit jakaa siitä erikoisruupenin.Toisessa Maailmassa ei ole aikaa. Eikä ilmestyviä lööppejäkään.:thumbfh:
Mun puolesta sopii.Saako tähän toikkiin ilmoittaa krapulat?
Joo. Tule sitten retsoileen, kun on aihetta.Saako täällä retsotella nainneillaan?
Eiköhän noilla meriiteillä saa täysjäsenyyden tähän Mulkku-Mosse kerhoon!:ahem:Täällä olisi tyrkyllä Mulkku-Mosse -kerhoon hangaround jäsen (vai mikälie hangover). Urheilua ei ole tullut harrastettua, mutta kävelyä ja kiipeilyä enämpi kuin Mosse. On pienempi Skoda ja kilometrikorvauksia saanut 4500 jurolla tältä kaudelta. Olen myös ruma ja perheellinen, vaimolleni uskollinen.
Onko toivoa ha-jäsenyyteen vai joudunko kokeeseen eli vittuilemaan forum-yhteisölle 20000 viestillä?
kysyy nimim. Epä Tietoinen
Mitkä ne sun Addut oli? Vois ostaa kisakäyttöön.Saako tähän toikkiin ilmoittaa krapulat?
Emminä mutta jos joku.Joo. Tule sitten retsoileen, kun on aihetta.
Jos ei oo kovin karvaiset. :thumbup:Saako täällä retsotella nänneillään?
Perheellinen? [x] Kyllä [ ] EiEn ole perheellinen (tai no on mun vanhemmat ja sisarukset elossa, onhan nekin perhettä hei)
Pitäisköhän tohon treenisaldoon laittaa myös skodalla ajot? Kestävyyttä se ainakin vaatii.Ei kai kukaan niin pöllö ole, että ilmaseksi noin paljon treenais.
Tässä kun taas noita nimiä vilkkuu niin turkasesti silmien ohi tällä viikolla ja ensikin, niin tulipas Mieleen että Ilpo Valtteri Benjamin Karhu olisikin perin äijäkäs nimihässäkkä..Eihän Nönnönnöö saanut kuulla sukunimestään mitään mukahauskoja juttuja?
Kevyesti pääsee. Vähempiki riittäisi. :thumbup:Täällä olisi tyrkyllä Mulkku-Mosse -kerhoon hangaround jäsen (vai mikälie hangover). Urheilua ei ole tullut harrastettua, mutta kävelyä ja kiipeilyä enämpi kuin Mosse. On pienempi Skoda ja kilometrikorvauksia saanut 4500 jurolla tältä kaudelta. Olen myös ruma ja perheellinen, vaimolleni uskollinen.
Onko toivoa ha-jäsenyyteen vai joudunko kokeeseen eli vittuilemaan forum-yhteisölle 20000 viestillä?
kysyy nimim. Epä Tietoinen