kouvotsvoni
Banjottu
Tiputin Senttipokerista 10,7€
Plagioijat!maradona sanoi:Kotivinkin kannessa luki "107 lahjavinkkiä" tms.
:doubtful:GC Rabella sanoi:"The Voice TV":llä on Top 107 2007! -äänestys :thumbfh:
:ahem:Helsingin Sanomat sanoi:USA:n tavarataloissa yritetään käydä joulukauppaa ympäri vuorokauden
Amerikkalaiset tavaratalot tarjoavat suuria viime hetken joulualennuksia ja monet ovat auki puolille öin. Muutamat Macy's-ketjun tavaratalot eivät sulkeneet oviaan viikonloppuna ollenkaan. Esimerkiksi Queensissä New Yorkissa Macy's oli auki 107 tuntia yhteen menoon.
Väärä päivämäärä,Jason Voorhees sanoi:Australia täyttää tänään 107 vuotta!
Sovitaanko, että palataan asiaan sitten, kun sulla on 107 viestiä kasassa?PuoliPöhkö sanoi:Joskus about suurinpiirtein 107 (tjsp) kuukautta sitten eräässä urheilun alalajissa on ollut
käytössä joku ns. 107 prosentin sääntö!
Olen tästä noin 107 % varma.
Em. Urhelulaji on sellainen jossa parikymmentä kahjoa ajaa etäisesti autoa
muistuttavalla kulkuneuvolla jonkinnäköistä umpiperää ympäri kunnes ekana oleva saa tarpeekseen ja lopettaa ajamisen.
Sehän tietty sopii toikin aihealueeseen luontevasti kuin 106 ja 108 sataseiskan naapureiksi.AJ sanoi:Sovitaanko, että palataan asiaan sitten, kun sulla on 107 viestiä kasassa?
MÄ huomaan sarkasmia sun viestissä MUA kohtaan,AJ sanoi:Sä et ilmeisesti huomannut keskiraskasta sarkasmia sua kohtaan mun viestistäni?
Aika hyvin huomattu, kun oli kerta niin hyvin piilotettu.burb sanoi:MÄ huomaan sarkasmia sun viestissä MUA kohtaan,
vaikka joteski olis sellanen fiilis ettei se ole täysi oikeutettua, hr 53 tuhatta viestiä ja silleen.