107

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Tommone osu silmään maikkarin uutisista:

MTV3 sanoi:
Sarjaa johtaa Ranskan Tristan Vautier 107 pisteellä. Toisena on Liettuan Kazim Vasiliauskas 94 pisteellä. Sunnuntain pääkilpailun voittanut isäntämaan Richard Plant on kolmantena kaksi pistettä heikompana. Kimiläisellä on kasassa 77 pistettä. Sarjan toinen naisajaja Espanjan 30-vuotias Maria de Villota on yhteispisteissä viidestoista 38 pisteellään.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Kertokaas joku viisaampi, että miksi luku 107 on niin suosittu tällä foorumilla ja mihin tämä suosio perustuu. Mä törmään tähän lukuun täällä lähes päivittäin ja se tunnutaan liitettävän tosi moniin asioihin. Ajattelin, että vihdoinkin olisi aika selvittää, että mistä on kyse :ahem:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Kertokaas joku viisaampi, että miksi luku 107 on niin suosittu tällä foorumilla ja mihin tämä suosio perustuu. Mä törmään tähän lukuun täällä lähes päivittäin ja se tunnutaan liitettävän tosi moniin asioihin. Ajattelin, että vihdoinkin olisi aika selvittää, että mistä on kyse :ahem:
Hmm... Osaiskohan joku muu antaa vastausta, että mikä on tämän luvun alkuperä?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Tän... Eilen tulleessa Toyota Plus+ -lehdessä on kannessa uusi tila-auto Verso, joka taipuu moneen tarpeeseen, rekkarinaan CHG-107
 

teppoil

Well-known member
Liittynyt
9.12.2008
Viestit
2600
Mun mopo kulki 107 km/h. Tosin ei enää. Eikä ollu vielä mun ku kulki noin kovaa..
 

Tommi123

Namiskuukkeli
Liittynyt
7.9.2008
Viestit
1828
Sijainti
<:
Ajoin piikillä tänää 107:D tosin kulkeepi +120 mutta eihä aina jaksa huudattaa nii 107 on oiva nopeus.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Laulamme konfirmaatiossa veisukirjasta laulun numero 107.
 
Ylös