1X2 - Abu Dhabi

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12592
Sijainti
Sivulla viisi
Loppu häämöttää. Pistetilannetta saa ja jopa pitää vilkuilla.

Abu Dhabin parit:

Aika-ajo
Brawn - Toyota
Williams - Force India
Red Bull - Toro Rosso
Renault - Ferrari
BMW - Mclaren

Kisa
Red Bull - Brawn
Mclaren - Ferrari
BMW - Toro Rosso
Toyota - Force India
Williams - Renault

Seitsemänkärjessä olevat(eli he joilla on vielä teoreettiset mestaruusmahdollisuudet) voivat halutessaan laittaa rivinsä privana minulle. Itse laitan omani näkyville heti tämän viestin perään enkä enää muuta sitä, joten kukaan ei pääsee tämän suhteen syyttelemään taktikoinnista. Veikkausaikaa on aika-ajojen alkamiseen asti. Onnea matkaan!
 
Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18211
Hah, 11. sija vaikka en ole sitten Euroopan kisan veikkaillut. :D
 

|EdU|

Scuderia Ferrari
Liittynyt
23.12.2008
Viestit
1927
Sijainti
Järvenpää
Aika-ajo
1-1-1-2-2
Kisa
1-1-1-1-1

Harmi, että jäänyt tuo Barcelona veikkaamatta.
 

SOKO

Well-known member
Liittynyt
5.8.2007
Viestit
4037
Jäi näköjään minultakin veikkaamatta yksi kisa ja vielä parhaassa lajissani. :(

Aika-ajo
1-1-1-2-2

Kisa
1-1-1-1-1
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12592
Sijainti
Sivulla viisi
Näytä liitetiedosto 10580

Kovin oli rikkonainen kausi. Vain kolme hahmoa, jps, Zaikom sekä minä, osallistui jokaiselle veikkauskierrokselle. Useampi hahmo olisi varmasti taistellut mestaruudesta jos olisivat osallistuneet ahkerammin. Mutta näillä mennään. Onnea menestyneille.
 
Viimeksi muokattu:

iceman1988

Well-known member
Liittynyt
1.7.2008
Viestit
1412
21. sija 27+27=54 pisteellä on ihan hyvä suoritus siihen nähden, että lähes puolet kaudesta meni osallistuessa Formulaguru-foorumin puolella tähän veikkaukseen. Ensi kaudella olen täällä puolella mukana koko kauden, ellei tämä veikkaus herää gurun puolella uudelleen eloon. Loppukausi etenkin näytti menevän aika kohdalleen mulla täällä.

Onnittelut selvästä mestaruudesta ja loistavasta 111 pisteen loppusaldosta Zervuska Haidisille! Tuntuu kulkevan erinomaisesti vähän joka veikkauksessa. Kiitos Zervuskalle myös veikkausen ylläpidon hoitamisesta loppukaudella. Hienosti hoidettu homma. Toivottavasti tämäkin veikkaus saa jonkun ylläpitämänä jatkoa ensikaudella. :thumbup:
 

Murre

Well-known member
Liittynyt
28.3.2008
Viestit
880
Unohdinpa kokonaan veikata tällä kertaa. :D Kuten unohdin myös Spassa... No, mukava kausi oli, hienoa, että Zervuska elvytti tämän veikkauksen, siitä iso kiitos. Toivotaan, että 1X2:n merkeissä jatketaan myös kaudella 2010.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse lopetin veikkuun, kun ei sarjan vetäjästä mitään kuulunut, eikä ollut varmuutta lasketaanko pisteitä ikuna.
 
Ylös