Suomen Huippu
Sterna paradisaea
- Liittynyt
- 14.6.2003
- Viestit
- 2168
Koska Ferraria aina kopioidaan, niin McLarenille suosittelisin sävy-sävyyn-sopivia Bilteman 13" kromisia koristekapseleita.mustavihannes sanoi:Voisko kyse olla "pölykapseleista"?
Koska Ferraria aina kopioidaan, niin McLarenille suosittelisin sävy-sävyyn-sopivia Bilteman 13" kromisia koristekapseleita.mustavihannes sanoi:Voisko kyse olla "pölykapseleista"?
REPS :thumbup: . Ei ehkä ihan ylihuomiseks mut kyl ens kaudeks...Markus Sytelä sanoi:Vettel näyttäisi olevan tämän hetken nopein kuski. Saakohan kisapestin huipputallista jo ylihuomiseksi?
Joo, ei mitään rangaistuksia, mutta käsittämätöntä tuo Alonson touhu. Ei mitään järkeä tuossa..Bleu sanoi:Tusosta Alonson ja Doornbosin pienestä kolarista ei mielestäni kuuluisi rangaistuksia. Sinänsä turha kolari, mutta ei sinällään mikään sääntörikkomus kummaltakaan.
Kantikkaaseen ilmanohjaimeen kiinnitin myöskin huomion. Mitä siitä saa irti? Ennen en muista nähneeni moista.mh_84 sanoi:Joo, ei mitään rangaistuksia, mutta käsittämätöntä tuo Alonson touhu. Ei mitään järkeä tuossa..
Huomasitteko tämän? Näyttää Ferrari kokeilevan noita vanteen "kauluksia" vai mitä lie. Toyotahan ainakin on noita kokeillut jo. Schumilla ei näyttänyt noita olevan..
![]()
Hiilikuitupalojakouvotsvoni sanoi:Kantikkaaseen ilmanohjaimeen kiinnitin myöskin huomion. Mitä siitä saa irti?
Alonsolta lähti perä irti minkä vuoksi osui Doornbosin autoon. En ymmärrä miten Doornbos voisi menettää auton hallinnan ja luisua sisäänpäin mutkassa..- Olimme suoralla samanaikaisesti. Minä olin suoralla nopea, koska autoni oli nopeampi, joten jarrutimme yhdessä ja meidän molempien eturenkaat lukkiutuivat. Menetimme hallinnan, kunnes osuimme yhteen, kuvaili Alonso tapahtumaa.
Kivät pölkkäritmh_84 sanoi:Joo, ei mitään rangaistuksia, mutta käsittämätöntä tuo Alonson touhu. Ei mitään järkeä tuossa..
Huomasitteko tämän? Näyttää Ferrari kokeilevan noita vanteen "kauluksia" vai mitä lie. Toyotahan ainakin on noita kokeillut jo. Schumilla ei näyttänyt noita olevan..
Tuskinpa noteeraavat. Eivät ole noteeranneet F1:sten paksuprofiilinakkejakaan.mustavihannes sanoi:Kivät pölkkäritKoskahan tuning-piireissä nää noteerataan...
Toivottavasti ei McLarenin vauhti jäänyt eiliseen. :dunno: Williamseilla ei kyllä tunnu kulkevan, heidän entinen moottorinvalmistajansa sen sijaan porskuttaa. Loppupäässä näyttää tasaiselta, kun SA:t saaneet uuden auton. Viikonlopun superkaksareihin Schumacher-Alonso -pari ei liene mikään tyhmä sijoituskohde.1 5 Michael Schumacher Ferrari 1:27.203
2 1 Fernando Alonso Renault 1:27.924
3 2 Giancarlo Fisichella Renault 1:27.963
4 17 Robert Kubica Sauber-BMW 1:27.964
5 16 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:28.151
6 12 Jenson Button Honda 1:28.190
7 6 Felipe Massa Ferrari 1:28.266
8 11 Rubens Barrichello Honda 1:28.359
9 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:28.368
10 15 Christian Klien RBR-Ferrari 1:28.830
11 8 Jarno Trulli Toyota 1:28.861
12 21 Scott Speed STR-Cosworth 1:28.861
13 4 Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes 1:29.034
14 9 Mark Webber Williams-Cosworth 1:29.069
15 10 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:29.176
16 14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:29.357
17 7 Ralf Schumacher Toyota 1:29.374
18 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:29.426
19 19 Christijan Albers MF1-Toyota 1:29.668
20 23 Sakon Yamamoto Super Aguri-Honda 1:29.881
21 18 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:29.915
22 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:30.151
Vähän huono käänös ainakin viimeinen osio.On the other hand, Alonso affirmed that the World-wide one of Formula 1 "does not have regulation" and "it is a chaos". "Here what there is is the opinion of each one and, according to the wind blows, that way you go. Thus it is Formula 1, unfortunately ", said the Spanish, whose single-seater will not be able to use sadly famous ' mass damper'.
"It is a chaos. Every year is seen with it rules, the classifications, yet, we go... For that reason Formula 1 does not see as much people it as it would have it to do. Formula 1 has less followers of those than it must have by this cachondeo ", added.
Alonso returned to speak of the prohibition from ' mass damper' and at the moment showed its surprise "in which it has taken place". "the FIA gave at their moment the approval of the system after putting under it different tests, and is rare that they themselves consider it now so illegal. I do not believe that there is an hidden intention to harm or to benefit to anybody. What there is is a little of which there is every year, different inconsistency and opinions. This is like the one of the referees in soccer, but on great scale ", the champion of the world commented.
In order to emphasize his Alonso words one also talked about to the wheels used today by the Ferrari equipment, with a cover in the rims: "For us it is not within the legality because the regulation says that nothing in the rims can be added. A piece in the rims cannot be put. Always there are different interpretations from the regulation and Ferrari always is to the limit ", commented.
Fernando also talked about the dopaje in motoring and indicated: "he gives Me just as they make controls. If they do them, that does them. He is not going to be no problem. What I hope is that they are not all the day bothering to us with that. In this sport those that are drugged are the cars ".
Eiköhän ton pysty jokainen itse lukemaan etusivulta. Mun mielestä siinä vaiheessa kun tekstien anti yhdeksän kertaa kymmenestä on tämä sama ja sen yhden kerran valitetaan kirjoitusvirheistä, kannattaa melkeinpä miettiä etteikö sitä parempaakin tekemistä ajalleen keksisi.Rami sanoi:Aina ajantasalla :thumbup:
Unkarin Grand Prix![]()
4-6. elokuuta 2006
Perjantai 4.8
1. vapaat harjoitukset 12:00 - 13:00
2. vapaat harjoitukset 15:00 - 16:00
Lauantai 5.8
3. vapaat harjoitukset 12:00 - 13:00
Aika-ajot 15:00 -
Sunnuntai 6.8
Grand Prix 15:00 -
Onhan tuota kuskitkin sanoneet. Siis että pitää treenata niskalihaksia eri tavalla (toiselta puolelta kenties :idea: ), kun on kyseessä rata jota kierretään "epänormaaliin" suuntaan. Samaahan on sanottu ties kuinka kauan muistakin vastapäivään kierrettävistä radoista.vormula sanoi:Ihmetyttää kun mtv3 selostajat Mustakari, Pulkkinen ja Saari kertovat että että Turkin rata olisi raskas niskoille kun rataa kierretään "väärään" suuntaan...![]()
Itse luulen että se 8 mutka käy niskoille..eikös siinä ole jotain 4.5G :alppu:
General FUp sanoi:Onhan tuota kuskitkin sanoneet. Siis että pitää treenata niskalihaksia eri tavalla (toiselta puolelta kenties :idea: ), kun on kyseessä rata jota kierretään "epänormaaliin" suuntaan. Samaahan on sanottu ties kuinka kauan muistakin vastapäivään kierrettävistä radoista.
Jatketaanpas keskustelua täällä. Lähtöjärjestys on tuossa. Kimi vasta 7 ruudussa, Massa paalulla, Schumi 2:ruudussa ja Alonso ruudussa 3.MTV3 Internet >F1 sanoi:Turkin GP:n lähtöjärjestys:
1. Felipe Massa Ferrari
2. Michael Schumacher Ferrari
3. Fernando Alonso Renault
4. Giancarlo Fisichella Renault
5. Nick Heidfeld BMW
6. Jenson Button Honda
7. Kimi Räikkönen McLaren
8. Robert Kubica BMW
9. Mark Webber Williams
10. Christian Klien Red Bull
11. Pedro De la Rosa McLaren
12. Jarno Trulli Toyota
13. Rubens Barrichello Honda
14. Nico Rosberg Williams
15. Ralf Schumacher Toyota *
16. David Coulthard Red Bull
17. Scott Speed Toro Rosso
18. Vitantonio Liuzzi Toro Rosso
19. Tiago Monteiro MF1
20. Sakon Yamamoto Super Aguri
21. Takuma Sato Super Aguri
22. Christian Albers MF1 *