Charlie
Elämän jakojäännös
Kertokaapa te jotka katsoitte aika-ajot muulta (RTL jne.) kanavalta kuin MTV3:lta tai MAX:lta, oliko kuva anamorfinen 16:9?
Rapu-70 sanoi:Mutta siis Mäcci on kyllä kirinyt hirvittävästi kiinni viimekauden gappia. Olen kyllä yllättynyt, mielestäni mikään ei viimekaudella viitannut siihen että tällainen tasokorjaus olisi mahdollista.Katsotaampa se kisa ensin ja sitten arvioidaan. Luulempa että huomenna sitä eroa Räikkösen ja Alonson välille järjestyy kisassa sekunti / kierros tahtia ja nimenomaan Kimin toimesta.
Ja on ne saatana asiat mallillaan. Räikkönen Paalulle Ferrarilla ja tuossa haastattelussa Kimi oli ERITTÄIN rennon ja hyväntuulisen oloinen.
Alonsolla oli ainakin valkoiset täplät.Tomaco sanoi:Huomasiko joku lähetyksistä tai kuvista rengasvalintoja kisaan? kenellä valkoiset täplät ja kenellä ei?
No eiköhän se Hamiltoni startissa panikoi niin että täräyttää suoraan Alonson takaluukusta sisään. No ei ny, ei saa toivoa toisille huonoa tuuria tai se kolahtaa omaan nilkkaan. Joo eiköhän Kimi mee heti kärkeen ja karkuun. Siis voittoon. Ois kyllä aika kurko temppu. Voittaa heti eka kisa uudessa tiimissä. Olihan toi paalukin aika kurko temppu. Forza Kimi, Forza Ferrari! Toivottavasti se Massa nousee sieltä pisteille. :ahem: :ahem:Hmmp sanoi:Eipä päässyt muut edes lähelle Kimiä.
Heidfeldille pointsit, ajoi yllättävän hyvin mielestäni.
Alonso säilytti turvallisen välin Hamiltoniin - toistaiseksi.
Heikin sijoitusta selittää eiliset ongelmat: säädöt pielessä. Eli tämän perusteella ei voi tehdä vielä mitään päätelmiä. Eiköhän paranna kisassa - pisteille pääsy on täysin realistista.
Erittäin mielenkiintoista tulee olemaan Massan nousu hänniltä. Veikkaan, että sijoittuu sijalle 3-5. Ferrari ON nyt ylivoimainen. Toivottavasti vaan tekniikka kestää kisassa..!
No olihan vuoden 2004 Ferrarikin ihan täys kurko jopa erittäin raskaana, mikäli oikein mustan. Ei ois ihme etteikö ne toistais tuota. Ja noi tän kauden renkaathan tietääkseni perustuvat noihin 2004 käytettyihin Bridgestoneihin. confused: vai?)Metanolman sanoi:Kimille :thumbup: !!!
Aikaero Alonsoon on melkein murskaava, mutta luulen Kimin olevan liikkeellä kevyemmällä autolla. Vai olisiko vain niin nopea tuo Ferrari... (jäänyt jossittelu-vaihe päälle Mäkkiajoista)
Kun katsoi Kimin ajoa incar-kameran välityksellä niin meno näytti todella vaivattomalta. Kimi ei "vispannut" rattia edestakaisin, niin kuin esim. Heikki ja Kimi myös kierti kanttarit aika nätisti ja silti aika oli mitä oli. Harmi Massan vaihteistoropleema...
Ja ei muuta kuin huomista odottamaan!
Itse asiassa, näinkö minä oiken vai kuvittelenko vaan, ku se kierros millä Kimi teki sen paaluaikansa, niin se tuli siitä viimesestä mutkasta ulos pienessä sladissa... Erikkäs perä edellä. Vai näinkös vaan omiani?mariko sanoi:paha,paha....mutta kyllähän tämä aika-ajo viimeistään osoitti että muutaman vanhan jyyrän aika rupee olemaan auttamattaa ohi,kuten esim. ruubenssi ja kuutio.hamiltoni oli erittäin positiivinen jos ei nyt ylläri,todella kypsä suoritus...saa alonso ajaa tosissaan että pärjää,nyt näyttää ronilla olevan hyvä kaksikko tallissa ja tulosti varmasti tulee mikäli laitteet kulkeet/kestää.
massan ongelmat oli sääli sinänsä,olis ollu kiva tosiaan nähdä miten olis pärjänny kimin kanssa.kimin paalu oli tietty myös vakuuttava näyttö ukon kyvyistä,paineita oli ladattu harteille ihan reilusti näin avaukseen,varmaan olis tarpeentullen löytyny muutama kymppä nopeempi kierros mikäli olis tarvittu.
heikki lievä pettymys,ilman muuta.odotti itsekin varmasti ihan jotain muuta sijoitusta,mutta näin tällä kertaa.eka kurvihan on todella paha paikka,siitä kun selviää niin piste sija voi olla hyvinkin haarukassa....:ahem:
On sulla jutut. Joko oot kirjottanu kännissä tai sitten seuraat jotain ihan eri sarjaa kuin muut. Vai ihan tosissasiko kuvittelet Rellun tai varsinkaan Hondan olevan kauden lopussa McLarenia edellä? No, saahan sitä toivoa vaikka karkkisadetta.Yuri Borzenokóv sanoi:Honda ja Renault ovat ainoat, joilla teoriassa olisi mahdollisuus punaiset ohittaa.
Joo, siis ei Hondalla oo tällä kaudella mitään mahiksia Ferraria saada kiinni, kyllä niillä niin kädetöntä meininkinä on. "Korvataan eurooppalaiset suunnittelijat japseilla ja kitistään ku auto ei kulje" Hondako muka ohittas Ferrarin? HAHA! Sanon minä. Ei niillä oo edes Rellun vauhtiin mitään asiaa. PISTE! Asia loppuun käsitelty! Ja ignore sulle vielä päälle. Samalla Lonso_567:ta poies. Mieluummin mä sen Alonso lässytyksiä kuuntelen ku sun säälittäviä provosoivia Honda lässytyksiä. :mad_old: :mad_old: :mad_old:Yuri Borzenokóv sanoi:Honda ja Renault ovat ainoat, joilla teoriassa olisi mahdollisuus punaiset ohittaa.
Voihan Ferrari olla yksinkertaisesti tuon verran parempi kun ajetaan kisabensoilla? Pienillä bensamäärillä ajettaessa erot olisivat pienemmät. Ei olisi Ferrarin kohdalla ensimmäinen kerta kun olisi tällaisesta kuviosta kyseMetanolman sanoi:Kimille :thumbup: !!!
Aikaero Alonsoon on melkein murskaava, mutta luulen Kimin olevan liikkeellä kevyemmällä autolla. Vai olisiko vain niin nopea tuo Ferrari... (jäänyt jossittelu-vaihe päälle Mäkkiajoista)
Luin yheltä toiselta foorumilta jossa mainittiin että Kimillä olisi ollut kova seos. Jos näin on, niin tuntuisi aika kovalta tuo aika, sillä yleensä pehmeillä ajetaan nopeat stintit. Tosin kuten Kimi sanoi, heillä on ollut vaikeuksia saada renkaista irti riittävästi yhtä kierrosta varten, joten ehkä he löysivät tietynmoisen ratkaisun kovemmasta seoksesta. Tämä on tosin epävarmaa tietoa...Freejack sanoi:Alonsolla oli ainakin valkoiset täplät.