Tohon aikaan kankkusssa :nope: Vastahan on pilkku tullu ja jatkot alkamassaRatman sanoi:Herääminen vapaapäiväna neljältä aamulla,varsinkin kankkusessa,syö miestä sen verran pahasti että sitä katsoo mielummin aamulla tulokset tekstikanavalta ja sen jälkeen päättää viitsiikö katsoa uusinnan.
Nämä paranee kun promillemäärä kasvaa :alppu: Otetaan taas.Timppa78 sanoi:hehheh... ei oikeen ollu tilaa koko tekstille ekassa kuplassa!
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=f22e402122ef095bc172489c3a0a224e
Selkeästi. Lonsso ja Levis.mustakaari sanoi:Nämä paranee kun promillemäärä kasvaa :alppu: Otetaan taas.
Ammattimiehet aloittaa aikaisin.Aikainen lintu madon nappaa jne...Rami sanoi:Tohon aikaan kankkusssa :nope: Vastahan on pilkku tullu ja jatkot alkamassa
Sadekelin säädöissä oleva auto on jousitukseltaan merkittävästi pehmeämpi kuin kuivan kelin säädöissä oleva kilpuri. Jos esim huomenna on kuivaa, moni sadekelin säädöillä ajava on hidas jo yksinkertaisesti sen takia, että etujousitus on liian pehmeä-->painoa siirtyy liikaa keulaan jarrutettaessa--> auto aliohjaa mutkiin mentäessä.Vilkku sanoi:Hei, siis eikö saa tehdä aika-ajon jälkeen mitään muutoksia autoon ennen kisaa - paitsi vaihtaa kuivan kelin renkaat, jos ei sada vettä. Sitten eka varikkostopillako tehdään säätömuutokset?
Renaultin taktiikka kuivaa keliä varten ja jäivät aika-ajossa sen vuoksi 2-4 pykälää - ymmärtääkseni. Nyt jos on kuivaa, niin onko tosiaan auto niin paljon nopeampi kuivan kelin säädöillä, että menevät ohi vähintään yhdestä autosta per kierros, sillä pitkällä suoralla. Tokkopa sentään kahdesta kärkitallista...
Vettel ajoi märän kelin säädöillä, ja sen pitäisi pelata, jos sataa vettä tai on muuten märkää. Toivoo lähdössä sadekeliä, jotta säädöt pelaavat.
Oliko sitten joku kompromissi säätö kärkipään kuljettajilla kisaa ajatellen.
Mielenkiintoista. Olisipa lähdössä kuivaa ja sitten sopivassa kohdassa sataisi vettä, niin HEIKKI ON KORKEALLA TULOKSISSA!
Tai sitten Heikki ei vaan osannut ajaa kostealla tiellä. Tuntui menevän ensimmäisen mutkan jarrutus pitkäksi joka kerta. yliyritystä? Ja sitten jäähdytellessä meneekin jo kovempaa :thumbfh:kouvotsvoni sanoi:Toivottavasti ohituksia sitten nähdään.. Sikäli outoa, kun jutun perusteella he oikein yrittivät päästä noihin ruutuihin, eivätkä parempiin.
Jaa-a. Veikkaan että nimenomaan juuri tänään kärkitallien kuskit panostivat Q2 koska osakkeet sadekelin kuljettana nousee / laskee sen mukaan miten pärjää. Kukapa nyt haluaisi leimautua hitaaksi sadekelin kuskiksi?FlyingFinns sanoi:Ja kärkitallien osalta Q2:ssa reservissä on max se muutama kymmenys.
:alppu:Jeeves sanoi:Selkeästi. Lonsso ja Levis.
Tää meni ykköseksi!Jeeves sanoi:Selkeästi. Lonsso ja Levis.
Nukuin päikkärit, että jaksaa joko valvoa tai herätä GP:hen.Rami sanoi:Tohon aikaan kankkusssa :nope: Vastahan on pilkku tullu ja jatkot alkamassa
Hieman lisää, muutaman kaljan jälkeenmustakaari sanoi::alppu:
Mitä tää intia setti on?Timppa78 sanoi:Hieman lisää, muutaman kaljan jälkeen
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=b2e60e4f0d21cf5ac9639ebfc687fd00