Miss Piggy sanoi:
Vitsit, Heikilläkin komia potta! :thumbup:
Jokaisella on tottakai oikeus mielipiteeseensä, mutta on kyllä ihan pakko kommentoida, että jos tuo Kovalaisen uusi kypärä on jonkun mielestä "komea", niin aika huono maku on. Täysin mitäänsanomaton tusinakypärä, jossa on vielä kaiken lisäksi sponsorin värit. Naurettavan näköinen. Mutta tämä nyt olikin sitten vain vastaavasti minun mielipiteeni.
Muutenkin olen samaa mieltä niiden kanssa, joiden mielestä tämä nykytrendi muuttaa kypärän ulkonäköä vähintään kerran vuodessa on todella huono. Pahinta on vielä se, että kuskit ovat myyneet kypäriensä ulkonäön sponsoreille. Poissa on kaikki persoonallisuus. Voin luvata 100% varmuudella, että yhtäkään näistä uusista Räikkösen, Alonson, Kovalaisen jne. kypäristä ei tulla muistamaan enää 10 vuoden päästä. Miettikääpä nyt jos vaikka Senna olisi joka vuosi muuttanut kypäräänsä, olisiko siitä tullut samanlainen käsite kuin mitä se nyt on? No ei todellakaan. Brasiliassa on vieläkin Sennan kypärä näkyvissä joka paikassa, se on tietynlainen kansallissymboli.
En kertakaikkiaan voi ymmärtää, miten esim. Alonson tai Kovalaisen uusi kypärä voi jonkun mielestä olla hieno. Käykääpä kurkkaamassa
www.arai.com niin löydätte vastaavia kypäriä enemmän kuin lääkäri määrää. Noissa ei ole niin mitään persoonallista. Alonson vanhassakin kypärässä oli sentään Espanjan värit.
Edit: Itse asiassa Arain vakiokypäristä suurin osa on jopa sellaisenaan paremman näköisiä kuin suurin osa nykykuskien kypäristä. Uskomatonta.