DaSilva
In Memories
Kysy vaikka varikselta saako huijata vaikkei saisikaan? :frank:PuoliPöhkö sanoi:Täh. Mä en ole seurannut yhtään talven f1-uutisointia (forgiveme), mutta käsitin, että noi starttisysteemit ja luistonestot on kielletty :eek!:
Kysy vaikka varikselta saako huijata vaikkei saisikaan? :frank:PuoliPöhkö sanoi:Täh. Mä en ole seurannut yhtään talven f1-uutisointia (forgiveme), mutta käsitin, että noi starttisysteemit ja luistonestot on kielletty :eek!:
Onko tästä jossain juttua?Pahkasika sanoi:Standardi-ECU on McLaren Systemsin tekemä ja Mäkilaarenit lähtevät liikkeelle about tyhjäkäynnillä muiden autojen joutuessa revittelemään jonnekin 15 000 rpm:ään startissa. Xiit :alppu:
Niin ne onkin. :wink: Tämä starttisysteemi elää vaan omaa elämäänsä... yhtään yhteisstarttiahan ei ole vielä vedetty...PuoliPöhkö sanoi:Täh. Mä en ole seurannut yhtään talven f1-uutisointia (forgiveme), mutta käsitin, että noi starttisysteemit ja luistonestot on kielletty :eek!:
Täh?!hardwick sanoi:Miettikääs sitä et jos se autojen todellinen vauhti nähtii tänää harjotuksis elikkä red bullit kärjes ja force indian kakkosen:jaska: mitäs sit tehdää mäcit ferkut kaukan kärjest loppuuks formulaoitte seuraaminenittel ainaki vähenis jos ei loppus pakko tunnustaa
![]()
Nooh, mahdollista tuokin tietty. Jotenkin vaan tuntuu vaikealta uskoa että Melbournen kaltaisella radalla jätettäisiin starttijärjestelmän varaaan kaikki... Eiköhän ne eturivin lähtöruudut kuitenkin merkkaa täällä suhteellisen paljon.Lancer sanoi:Voihan se olla niinkin että McLaren luottaa niin paljon starttijärjestelmäänsä että annetaan pojille paljon bensaa, ja Hamiltonille hieman enemmän.
Varmasti. Albert Parkissa ei ole pitkiä suoria, joten ohitusmahdollisuudet ovat kortilla.Gallagher sanoi:Eiköhän ne eturivin lähtöruudut kuitenkin merkkaa täällä suhteellisen paljon.
Tiedä tuosta asiantuntevuudesta, mutta uskon kärkitallien pelaavan varman päälle, eli valitsevan kahden pysähdyksen taktiikan. Safety Car:in tulo radalle on melko todennäköistä, joten sitäkin kautta stoppeja suunnitellaan.Mediaprofeetta sanoi:Nyt arvioita asiantuntijoilta: lähteekö kaikki kärkitallien kuski kahden pysähdyksen taktiikalla? Vai koitetaanko jopa yhdellä pysähdyksellä vetää läpi?
Ei kannata yhden pysähdyksen taktiikka kun aika-ajossa menee jo 6 kierrosta bensaa ja stopin joutuisi ottamaan ennen kisan puoliväliä. Olis loppukisa sikahidasta menoa, aika-ajon ohella.Mediaprofeetta sanoi:Nyt arvioita asiantuntijoilta: lähteekö kaikki kärkitallien kuski kahden pysähdyksen taktiikalla? Vai koitetaanko jopa yhdellä pysähdyksellä vetää läpi?
Näin varmaan...Zaikom sanoi:Ei kannata yhden pysähdyksen taktiikka kun aika-ajossa menee jo 6 kierrosta bensaa ja stopin joutuisi ottamaan ennen kisan puoliväliä. Olis loppukisa sikahidasta menoa, aika-ajon ohella.
Kaikki kärkityypit on kahdella stopilla. Ekan stintin pituus 15-19 kierrosta.
Jep, se ei ole muuttunut.talakem sanoi:Jos jäät 11sta niin saat varmaan tankata miten haluat?
Se on odotettavaa, että joku torppaa mahdollisuutensa jo ykkössessiossa.talakem sanoi:Joku saattaa ajaa uloskin ja menettää pelin...