Lancer
Realisti
Ei taidan kovin moni kuljettaja päästä maaliin.
Viimeksi muokattu:
Säännöt.PuoliPöhkö sanoi:Mä en tajua miksi kimi ei menny sinne varikolle kun tiesi saavansa muut kiinni safetycarin ansiosta ihan ilmaseksi
Olisi tullut rangaistusPuoliPöhkö sanoi:Mä en tajua miksi kimi ei menny sinne varikolle kun tiesi saavansa muut kiinni safetycarin ansiosta ihan ilmaseksi
Olis tullu pinalty, jos SC oli jo ilmotettu..PuoliPöhkö sanoi:Mä en tajua miksi kimi ei menny sinne varikolle kun tiesi saavansa muut kiinni safetycarin ansiosta ihan ilmaseksi
Varikko suljettu.PuoliPöhkö sanoi:Mä en tajua miksi kimi ei menny sinne varikolle kun tiesi saavansa muut kiinni safetycarin ansiosta ihan ilmaseksi
Huikka sanoi:Olis tullu pinalty, jos SC oli jo ilmotettu..
edit: liian hidas..
Eiköhän tuomaristo pitännyt siitä huolen. Parahtivat Kimin korviin pysy radalla, kauppa on suljettu ja värillisillä tässä mestassa on etuosto oikeus.PuoliPöhkö sanoi:Mä en tajua miksi kimi ei menny sinne varikolle kun tiesi saavansa muut kiinni safetycarin ansiosta ihan ilmaseksi
Porukkaa lapaa varikolla, mutta ei Kimi. Onpa painava auto?Tomacu sanoi:V*ttu Kimi tulee tippumaan kauas. :jaska: