2008 Australian GP - Vapaat harjoitukset

• Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
ShazZy sanoi:
Tulipa noista vapaista harkoista mieleen että räkäki sano että rata on liukas nyt... eli ei välttämättä voi pahemmin vetää johtopäätöksiä näist ekoist harkoist
Ihan totta, mutta pakko kattoo ku tiiä vaikka muutama kuski liukastelee..

ShazZy

Member
Joo :D ja muutenki on jo perinne kattoa Melbournen kaikki harjotukset läpi :thumbup: Onhan se ihan hienoa taas nähdä kuskit uusien tallien väreissä ja kuulla pitkästä aikaa moottorin pauketta :)

Olen viime kaudella ruvennut vasta seuraamaan F1 ns. intohimoisesti. Sitä ennenkin olen kyllä kattonut kaikki kisat.

Nyt on kyllä ihan erilailla odotus ja innostus päällä. Ei malta odottaa. Se harmittaa, että tekis mieli kattoa kaikki nää harjotuksetkin suorana, mutta kai se täytyy välillä nukkuakkin :)

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Ground Effect sanoi:
Se harmittaa, että tekis mieli kattoa kaikki nää harjotuksetkin suorana, mutta kai se täytyy välillä nukkuakkin :)
Niinpä!

Kyllä mulla meinaa tulla jännäkakka housuu.. :eek:

ShazZy

Member
Tulipa kovalaisesta vielä sekin mieleen että kaveri veteli GP2 varsinkin alkukaudesta huomattavasti parempia startteja ku muut. Muistan kuinka muiden renkaat vielä sutivat ja sauhusivat pitkän aikaa, kun kovalainen jo paineli menojaan :thumbup: Itse luotan siihen että kovalainen vielä yllättää tänä viikonloppuna!

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
ShazZy sanoi:
Tulipa kovalaisesta vielä sekin mieleen että kaveri veteli GP2 varsinkin alkukaudesta huomattavasti parempia startteja ku muut. Muistan kuinka muiden renkaat vielä sutivat ja sauhusivat pitkän aikaa, kun kovalainen jo paineli menojaan :thumbup: Itse luotan siihen että kovalainen vielä yllättää tänä viikonloppuna!
Sitä täytyy toivoa, mutta onhan se totta että nää Ykköset on eri pelejä..

ShazZy

Member
Mercedes Benzin F1-toiminnan päällysmies Norbert Haug ylisti Lewis Hamiltonin rinnalle pestattua Heikki Kovalaista.

- Miksipä Heikki ei olisi seuraava Lewis? Rankkaan kuljettajat joko laaduikkaksi tai maailmanluokan kuskeiksi. Heikki on minusta maailmanluokkaa.

:p :ahem:

Dev

Well-known member
Puoltuntia vielä. Kalja kusettaa niin perkeleesti, ei vaan millään jaksais nostaa koneelta persettä ja kävellä vessaan. Jonkin sortin laiskuuden huippu?

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Bisseä 24 tölkkiä pakkasessa jäähtymässä! Kohtaa alkaa ja sitten sihahtaa eka auki!! :thumbup:

Dev

Well-known member
Karpow sanoi:
Bisseä 24 tölkkiä pakkasessa jäähtymässä! Kohtaa alkaa ja sitten sihahtaa eka auki!! :thumbup:
Sähän oot varustautunut hyvin. Meinaatko juoda kaikki yön aikana? :D

-Rambaza-

Member
Mulla ei näy maXilla vieläkää mitää:jaska: Mielessä on käynyt jo että mitä jos menee koko homma ohi...

Dev

Well-known member
-Rambaza- sanoi:
Mulla ei näy maXilla vieläkää mitää:jaska: Mielessä on käynyt jo että mitä jos menee koko homma ohi...
Sen jälkeen lentää telkkari ulos ja paljon muutakin.

Näkyy!

Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Mediaprofeetta sanoi:
Brittikanava ITV ilmeisesti näyttää nettisivuillaan suorana vapaat harjoitukset. en sitten tiedä pitääkö tästä maksaa, ja pystyykö katsomaan ylipäätään muualla kuin saarivaltion alueella. lukekaa uutinen itse täältä:

http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=41939

vois katella josko tuolta saisi jotain näkymään tänä yönä
Onkos kukaan löytänyt tuota netti-TV:tä vielä, vai avautuukohan sen linkki vasta kun harjoitukset alkavat?

Jackal

Well-known member
Maxi onneksi näkyy, hieman jännitti vaihtaa kanavaa :)

-Teme-

Vormulaattori
Sijainti
F1-fanikatsomo
Nyt se alkaa...
hiljentykäämme ja kuunnellaan 176 sylinterin pauhua - Kyllä tätä on odotettu

Dev

Well-known member
Mä taidan kyllä laittaa koneen kiinni ja lähteä kattomaan. Antoisat katselu hetket kaikille ja yöt! :alppu:

Kie

Well-known member
Ei oo totta! Menin laittaan tv:tä ja valoja päälle olohuoneeseen niin sulake poksahtaa eikä oo varasulakkeita! :jaska: