:wink: Minulta ei. Yhdessä käymme kartingiakin ajamassa :thumbup:Rusina sanoi:..nyt puuttuu enää formula-hullu emäntä :thumbup:
Heikki. :nope:Moe Szyslak sanoi:Keneltä kärkikuskilta hajoaa ensimmäisenä jotain?:doubtful:
Massahan on tässä pärjännyt aiempina vuosina.:ahem:
Kuitenkin Kimiltä :jaska:Moe Szyslak sanoi:Keneltä kärkikuskilta hajoaa ensimmäisenä jotain?:doubtful:
Massahan on tässä pärjännyt aiempina vuosina.:ahem:
Niin yksinkertanen lause, mutta silti meinas bisset lentää suusta.Mediaprofeetta sanoi:jos joltain hajoaa jotain niin se on 100% varmuudella ensimmäisenä Kimi. ja sillon lentää ainakin täällä telkkari seinään - tietokone vasta seuraavalla kerralla.
Väärin, enään on kolme varttia ja 7 kaljaa. Sitä mä alunperin aatelinki ettei sun kaljat mihkää riitä :tongue:Device sanoi:Kävi silleen hassusti että oli enään 1 pullo olutta jäljellä niin jouduin käydä ostamassa teboililta uuden sixpacin. Perkele se kuus riitä mihinkään. :nope:
2h 15min vielä.
Totta siihen on vielä tunti ja kolme varttia? Vai joko mä olen ottanut liikaa kaljaaTimppa78 sanoi:Väärin, enään on kolme varttia ja 7 kaljaa. Sitä mä alunperin aatelinki ettei sun kaljat mihkää riitä :tongue:
eiku minä oon ja siihen lisää vielä ton tementtian ni eihän sitä kaikkea voi muistaaJackal sanoi:Totta siihen on vielä tunti ja kolme varttia? Vai joko mä olen ottanut liikaa kaljaa