Hehehe nyt se Massa ei pärjää edes Bahrainissa Kimille vaikka onkin hehkutettu että olisi hyvä rata masalle.formulastara sanoi:Jep, Massa kävi vetämässä höyryillä, ettei vaan Kimi jää kärkeen. Onneksi kaveri ei taaskaan seuraa Kimin tekemisiä
olin juuri sanomassa samaa. No, ehkä rauhottaa Felipen hikoilevia hermoja... :thumbdown tosin, jotenkin tuntuu olevan jo traditio, että joku (lue=Hamilton tai Massa) käy heittämässä höyrykierroksen. Syystä tai toisesta. Miellyttävä huomata, että Felipe on ottanut viime kisasta opiksi ja keskittyy itse ajamiseen eikä Felipen henk.koht. suuren saatanan eli Kimin tekemisiin... Mutta silti.. lol, massa.jameson sanoi:näinhän se massa kävi pistää pr-kierroksen. oli jotenkin niin läpinäkyvää tämä touhu massalta
Sutilin.gin sanoi:Aika viihdyttävä sessio Ferrarit ykkösiä, Hämis kaiteessa ja Alonso kävi pussaamassa Siankallon persettä.
Siis Sutilin.gin sanoi:Alonso kävi pussaamassa Siankallon persettä.
Se oli kyllä Sutil, mutta aika sama.gin sanoi:ja Alonso kävi pussaamassa Siankallon persettä.
Heh, kyllä se mielestäni yritti vaan mennä ohi. Tosin mistäs sitä tietää mikä oli miehellä tarkotusmh_84 sanoi:Alonso taas näytti luonteensa. Yritti päästä rinnalle nyrkkiä heiluttamaan, mutta ajaa päälle.:nope: Kyllä tuohon pitäisi jonkun jo puuttua..
Älä huoli. Kyllä Kimi siitä vielä sen puol sekuntia pyyhkäsee poisVoi helvetin brazilialainen nappisilmä paljasti ferrarin aika-ajonopeuden kun ei muuten pää kestä.
Hyvää matskua tarjosi tämä harkka. Alonso teki vuoden ohitusyrityksen!Mediaprofeetta sanoi:Heh, kyllä se mielestäni yritti vaan mennä ohi. Tosin mistäs sitä tietää mikä oli miehellä tarkotus
Massa harjoittelee taas aika-ajoa varten :thumbup: Tankki täyteen ja paalulle siinä Massan mahdollisuudet voittoon. Kisavauhti ei vaan riitä.sakuraba sanoi:Voi helvetin brazilialainen nappisilmä paljasti ferrarin aika-ajonopeuden kun ei muuten pää kestä.
Ei tietenkään, jos sulta kysytään.Rusina sanoi:Päättääkö Massa Ferrarilla omasta testiohjelmastansa?
Siis häh?Zaikom sanoi:Tankki täyteen ja paalulle
Minulta ei kysytty, vaan minä kysyin. Tuntuu hassulta, että kuski saisi itse päättää testiohjelmasta, mutta tuo on vain mutuagin sanoi:Ei tietenkään, jos sulta kysytään.
Mutta mistä sitä kukaan tietää? Ehkä ne sitten Ferrarillakin halusivat rauhaa hermoilleen, että Felipe on edelleen tyhjällä tankilla nopeampi kuin Kimi jolla on 10 kierroksen lasti kyydissä
Aivan.Pade_ sanoi:Siis häh?
Yleensä paalulle ei päästä täydellä tankilla.